سیاسی

آمادگی رزمی و عملیاتی نیروهای مدافع تنگه هرمز در بالاترین سطح است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سفری به جزایر نازعات آمادگی و توان رزم یگان‌های شناوری، موشکی و تکاوران نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعات و تنگه هرمز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه بازدیدها اظهار کرد: الحمدالله آمادگی روحی و عملیاتی و رزمی رزمندگان اسلام برای دفاع از جزایر سه گانه و تنگه هرمز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

دریادار تنگسیری افزود: جزایر نازعات از مناطق مهم مأموریتی و در محدوده منطقه پنجم دریایی امام محمد باقر (علیه السلام) است و تاکید فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) توجه به آمادگی رزمندگان مستقر در جزایر نازعات است‌.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: الحمدلله ما امروز شاهد روحیه بالا و آمادگی کامل عملیاتی بودیم و این برآمده از تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) است چرا که معظم له دستور ویژه در امور جزایر نازعات صادر کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به چهاردهمین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در ماه گذشته گفت: یکی از اهداف مهم ما از این بازدید، ارزیابی عملیاتی تجهیزات الحاق شده در خطوط دفاعی در جزایر و تنگه هرمز بود که الحمدالله با بهترین وضعیت ممکن همه سامانه‌های اعم از موشکی، پهپادی و دیگر سامانه‌ها و تجهیزات الحاق شده برای دفاع و تولید امنیت و آرامش ملت عزیزمان در حالت عملیاتی قرار دارند.

وی همچنین همسایگان و کشورهای دوست حوزه خلیج فارس و دریای عمان را مورد خطاب قرار داد و بیان کرد: بارها تأکید کرده‌ایم که پیام ما به همسایگان و کشورهای مسلمان، دوستی و برادری و وحدت است و حضور دشمنان و بیگانگان در این منطقه تنها برای تفرقه و فتنه است و ما مستحکم و پولادین در برابر تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد؛ این کلام خدای واحد است که بر سینه ما نقش بسته است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا