استان ها

اقدام شنیع سفارت استرالیا در تهران توهین به جوامع اسلامی است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اقدام وقیحانه سفیر استرالیا در دفاع از همجنس‌گرایی و عدم احترام به قوانین اسلامی و داخلی کشور را به شدت محکوم می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه در دین مبین اسلام همجنس گرایی جزو گناهان کبیره شمرده شده است، گفت: همواره این موضوع در کشورهای مختلف خصوصاً کشورهای اسلامی قبیح بوده و ما شاهد این هستیم که کشورهای دیگر به موضوع اعتراض می‌کنند.

امام جمعه شفت با بیان اینکه در عصر جدید دشمنان ما در پوشش آزادی بیان بحث اسلام ستیزی را در پیش گرفته‌اند، افزود: هجوم و حمله ناجوانمردانه دشمنان به دین مبین اسلام کاملاً مشخص است و دلیل آن چیزی جز استیصال غرب در مقابل منطق جهان شمول اسلام ناب محمدی نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در حال شکست خوردن از جبهه مقاومت است گفت: دشمنان اسلام از فتوحات چند سال اخیر جبهه مقاومت بسیار عصبانی هستند و با چنین اقدامات ناجوانمردانه ای سعی در تضعیف باورهای اسلامی خصوصاً در بین جوانان دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکیمی همچنین با بیان حدیثی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه «بوی بهشت به مشام کسی که مورد همجنس‌گرایی واقع می‌شود، نخواهد رسید»، گفت: انتظار داریم دولت جمهوری اسلامی ایران سفیر استرالیا را هرچه زودتر اخراج کند، برای اینکه همجنسگرایی در آیات و دین ما بر خلاف فطرت است و هر چیزی که با فطرت همخوانی نداشته باشد قطعاً تأثیرات سو دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا