سیاسی

تبریک ولایتی به عراقچی و ظفرقندی: تجارب ارزشمند شما می‌تواند نویدبخش افق‌های پیش رو باشد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، در پیامی، اخذ رأی اعتماد مجلس را، به سیدعباس عراقچی و محمدرضا ظفرقندی، وزرای امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تبریک گفت.

 

علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به سیدعباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان، ضمن آرزوی توفیق، کسب رای اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر امور خارجه را، تبریک گفت و ابراز داشت: این انتصاب شایسته و مسئولیت خطیر را که مایه خرسندی و عزت مجموعه وزارت خارجه و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد را، صمیمانه تهنیت عرض می‌نمایم.

 

در این پیام، خطاب به عراقچی آمده است: بی‌تردید تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های مختلف و متنوع بین‌المللی و منطقه‌ای، می‌تواند نویدبخش افق‌های پیش روی دستگاه دیپلماسی در این عرصه‌ها باشد.

 

همچنین ولایتی در پیام دیگری، کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را، به محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تبریک گفت و ابراز داشت: این مسئولیت را مایه خرسندی عرصه پزشکی و درمان جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور می‌دانم و این انتصاب شایسته را صمیمانه تهنیت عرض می‌نمایم. تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های پزشکی و درمان، روزهای نویدبخشی را می‌دهد. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا