ورزشی

بمب شبانه سرخ‌ها/ ماندن یا رفتن حسن یزدانی؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال نتوانست مجوزهای لازم برای میزبانی در ورزشگاه شهرقدس را دریافت کند.

طبق ماده ۱۴ آئین نامه برگزاری مسابقات هر باشگاه موظف است دو ورزشگاه برای میزبانی مسابقات به سازمان لیگ معرفی کند با این وجود نامه نگاری‌های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ در تاریخ‌های ۱۲ و ۲۷ مرداد  مبنی بر  درخواست معرفی دو ورزشگاه، این نامه‌ها از سوی باشگاه استقلال بدون پاسخ ماند و با وجود پیگیری‌های مکرر و حتی بیش از وظایف اداری این سازمان، هیچ گونه اقدامی از سوی مدیران باشگاه در این خصوص صورت نگرفت.

مذاکره فدراسیون شنای ایران با مربی مایکل فلپس

رییس فدراسیون ورزش‌های آبی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مربی آمریکایی مایکل فلپس به منظور قبول مربیگری سامیار عبدلی شناگر المپیکی ایران، گفت: با مبلغی معادل ۵۰ هزار دلار به تفاهم رسیده‌ایم و قرار است عبدلی زیر نظر این مربی در آمریکا تمرینات خود را دنبال کند.

ارزشمندترین والیبالیست جهان به ایران می‌آید

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۱۸ شهریور به میزبانی یزد آغاز خواهد شد و بر اساس فهرست اولیه ارسالی تیم‌ها، فوق ستاره‌های جهان در این رقابت‌ها به عنوان لژیونر تیم‌های مختلف حضور خواهند داشت.

گوندوغان به منچسترسیتی بازگشت

ایلکای گوندوغان بعد از یک سال به تیم لیگ برتر و منچسترسیتی بازگشت.

ایلکای گوندوغان دوباره زیر نظر پپ گواردیولا در منچسترسیتی بازی خواهد کرد. هافبک آلمانی تصمیم به بازگشت به باشگاه سابقش گرفته است. گوندوغان فصل قبل در بارسلونا حضور داشت ولی با این تیم جامی را به دست نیاورد و حالا دوباره به سیتی بازخواهد شد.

انوشیروانی: مسببان وضعیت وزنه‌برداری عذرخواهی نکردند

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نتیجه ما در المپیک ضعیف بود و عذرخواهی می‌کنیم اما مسببان این وضعیت عذرخواهی نکردند.

سجاد انوشیروانی در نشست خبری درباره عملکرد وزنه‌برداری در المپیک پاریس بیان کرد: کسانی الان دارند انتقاد می‌کنند که قبلا به فدراسیون قبلی هم می‌تاختند. در المپیک مدال نگرفتیم و نتیجه ضعیف بود و از مردم عذرخواهی می‌کنیم. دوستان قبلی چه کسانی را به ما تحویل دادند؟ جایگزین بهداد سلیمی و سهراب مرادی چه کسی به ما دادند؟ داشته های ما همین بود.

نصیرشلال: خطای تالاخادزه را نگرفتند/ وضعیت قابل پیش‌بینی بود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: شرایط وزنه‌برداری در المپیک قابل پیش‌بینی بود و الان در وزنه‌برداری ایران رکورددار جهان و المپیک نداریم.

نواب نصیرشلال در نشست خبری درباره عملکرد وزنه‌برداری در المپیک پاریس بیان کرد: شرایطی را از روز اول داشتیم که بر خلاف دوره‌های گذشته بود و پروسه کسب سهمیه متفاوت بود. قبلا کشورها سهمیه می‌گرفتند اما الان شخص سهمیه می‌گیرد. از روز اول که مسئولیت را پذیرفتیم تقریبا مشخص بود در چه اوزانی می‌توانیم سهمیه بگیریم. در دسته فوق سنگین علی داوودی شرایط بهتری در رنکینگ داشت و مصطفی جوادی در دسته المپیکی نبود و او را وارد دسته المپیکی کردیم.

یامگا در تمرینات آلومینیوم

مدافع تیم استقلال امروز در تمرین آلومینوم اراک شرکت خواهد کرد. کوین یامگا مدافع تیم استقلال امروز در تمرین آلومینوم اراک شرکت خواهد کرد.

مدافع خارجی استقلال امروز در اراک حاضر شده تا در تمرینات آلومینیوم شرکت کند تا در صورت تایید کادر فنی این تیم با او قرارداد امضا شود.

واکنش پدیده جدید فوتبال ایران به نخستین گلش در روسیه + ویدیو گل

حسین‌نژاد از ثبت اولین گلش در لیگ روسیه ابراز خوشحالی کرد. تیم‌های فوتبال دینامو ماخاچ قلعه و احمد گروزنی در هفته پنجم لیگ روسیه دوشنبه شب به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود دینامو ماخاچ قلعه به پایان رسید.

رونالدو حرف نهایی را زد

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به مسئولان النصر اعلام کرده که با جدایی کاسترو مخالف است و به این ترتیب این سرمربی پرتغالی به کار خود ادامه خواهد داد.

شرایط عجیب تیم‌ ملی فوتسال در فاصله کم‌تر از یک ماه تا جام جهانی

کمتر از یک ماه دیگر به آغاز بزرگ‌ترین تورنمنت فوتسال باقی مانده و این در حالی است که تیم‌ ملی ایران با شرایطی عجیبی خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان می‌کند.

نظر دو پزشک مطرح؛ حسن‌ یزدانی به کشتی برمی‌گردد؟

رئیس کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی و همچنین جراح حسن یزدانی به علل مصدوم شدن این قهرمان و همچنین آینده ورزشی او اظهار نظر کردند.

در جریان فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس حسن یزدانی با اتفاق تلخی مواجه شد و در شروع مسابقه کتفش از جا درآمد. در طول مسابقه دکتر شادگان ۴ بار کتف او را جا انداخت اما در نهایت دست او یاری نکرد و فینال المپیک را واگذار کرد.

میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور ترکیه، به تیم پرسپولیس پیوست.

بعد از فسخ قرارداد “میلاد محمدی” با آدانا دمیر اسپور ترکیه، اخباری منتشر شد مبنی‌بر این‌که او احتمالا فوتبال خود را خارج از ترکیه ادامه خواهد داد.

کوروش کمپانی پرسپولیس و تراکتور را نقره‌داغ می‌کند؟

انتشار نامه‌ای از سوی فراجا و دادستانی مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی چهار بازیکن لیگ برتری این شائبه را به وجود آورد که نتیجه بازی‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته اول به دلیل استفاده از آن‌ها ۳ بر صفر خواهد شد اما بر اساس بررسی‌های ایسنا، این نامه‌ها پس از برگزاری هفته نخست به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و در نتیجه مشکلی این دو تیم را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا