استان ها

آموزش بیش از ۸۰۰ نفر در جمعیت هلال احمر کردستان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

پیام جلالی در گفت‌وگوبا خبرنگار مهر با اشاره برگزاری دوره‌های آموزشی امدادی توسط معاونت آموزش هلال احمر کردستان اظهار کرد: در تیرماه سال جاری ۲۴۴ دوره آموزشی امدادی با حضور بیش از ۸۰۰ فراگیر در شعب هلال احمر در شهرستان‌ها برگزار شد.

وی افزود: در ماه گذشته، ده دوره تجمعات مذهبی، ۲ دوره پیش بیمارستانی، یک دوره عمومی امداد و نجات، ۱۰ دوره کمک‌های اولیه، ۵ دوره مخاطرات، ۳ دوره مبتنی بر نیاز محلی و ۳ دوره پایه برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: دوره‌های آموزشی هلال احمر به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و متقاضیان باید برای دریافت گواهینامه دوره مورد نظر موفق به گذراندن تعداد ساعت‌های نظری و عملی تعیین شده باشند.

آموزش بیش از ۸۰۰ نفر در جمعیت هلال احمر کردستان

وی افزود: جمعیت هلال احمر در زمان‌های مختلف اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع برای متقاضیان می‌نماید و متقاضیانی که به دنبال هر گونه دوره آموزشی هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir دوره مورد نظر خود را یافته و در آن ثبت نام نمایند.

جلالی عنوان کرد: سازمان هلال احمر یکی از مهم‌ترین ارگان‌های بشردوستانه ایران محسوب می‌شود که فعالیت‌های زیادی در جهت خدمت رسانی، تأمین آسایش و امنیت مردم به انجام رسانده است و به دلیل اینکه دوره‌های آموزشی هلال احمر یکی از پرطرفدارترین خدمات این سازمان است با هدف ارتقا دانش عمومی درباره خطرات حوادث طبیعی یا غیر طبیعی، آموزش همگانی غیر رسمی این سازمان در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا