در پاسخ به مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان؛ کنعانی: صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است. به گزارش هشت صبح، […]

در پاسخ به مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان؛

کنعانی: صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است

کنعانی: صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.

به گزارش هشت صبح، ناصر کنعانی در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین اظهار داشت: صدر اعظم آلمان، در یک شبیه سازی ناشیانه و مغرضانه بار دیگر نشان داد که همچنان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آنچه به درستی حکایت از یک شباهت تاریخی دارد، برآمدن افراطی گری و جاه طلبی مدرن در آلمان است که نتیجه آن همانند ناکامی‌های رهبران پیش از جنگ جهانی دوم و این بار با تمسک به ابزارهای حقوق بشری، چیزی جز ترویج خشونت و نفرت پراکنی نیست.

کنعانی خاطر نشان کرد: ما امروز متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی با رفتارهای مشابه و البته محکوم به شکست، در صدد هستند تا برای ارائه تصویر مثبت از خود از پروژه "قدرت از طریق حقوق بشر" استفاده کرده و حتی خود را در این رابطه سردمدار و پیشگام جلوه دهند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در پایان مدعیان آلمانی را به توجه به جنایت وحشیانه چند روز پیش صهیونیست‌ها در جنین، در کرانه غربی فلسطین فراخواند که مقامات آلمان حتی از بیان یک کلمه در تقبیح وحشی‌گری رژیم صهیونیستی دریغ کردند.