محمدیاری در تذکر شفاهی: پروژه‌های استانی مغفول مانده / سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی از عملکرد سازمان برنامه و بودجه درباره اجرای پروژه‌های استانی انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شاهی اظهار […]

محمدیاری در تذکر شفاهی:

پروژه‌های استانی مغفول مانده / سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست

پروژه‌های استانی مغفول مانده / سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی از عملکرد سازمان برنامه و بودجه درباره اجرای پروژه‌های استانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شاهی اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از پروژه‌های استانی مغفول باقی مانده است و سازمان برنامه و بودجه هم به هیچ وجه پاسخگو نیست.

وی گفت: جای تأسف دارد که حتی برای وقت گرفتن جهت دیدار با مدیران میانی سازمان برنامه و بودجه هم باید یک پروسه طولانی را طی کنیم. به هر صورت با هزار سختی به سازمان برنامه و بودجه می‌رویم و دستور آنان برای اجرای پروژه‌ها می‌گیریم اما باز هم به جایی نمی‌رسد و این پروژه‌ها اجرایی نمی‌شود.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان‌های مختلف پروژه‌های زیادی با قرارگاه سازندگی منعقد شده اما در برخی استان‌ها این پروژه‌ها اجرایی می‌شود اما در برخی دیگر استان‌ها این پروژه‌ها حذف شده و مسئولان سازمان برنامه و بودجه هم در این باره به ما پاسخ درستی نمی‌دهند که تقاضای بنده از هیأت رئیسه مجلس آن است که این موضوع را پیگیری کند.