سلیمی در تذکر شفاهی: واکنش به تحریم چند نماینده/ مجلس در مقابله با ظلم مماشات نمی‌کند عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم چند تن از نمایندگان مجلس گفت: این مجلس ذره ای در مقابله با ظلم مماشات نمی کند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز […]

سلیمی در تذکر شفاهی:

واکنش به تحریم چند نماینده/ مجلس در مقابله با ظلم مماشات نمی‌کند

واکنش به تحریم چند نماینده/ مجلس در مقابله با ظلم مماشات نمی‌کند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم چند تن از نمایندگان مجلس گفت: این مجلس ذره ای در مقابله با ظلم مماشات نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: تحریم تعدادی از مقامات کشورمان از جمله چند تن از نمایندگان مجلس توسط روباه پیر نشان داد مجلس یازدهم در مسیر آرمان‌های اسلامی ثابت و استوار است.

وی بیان کرد: آنان فرزندان مجلس را نشناخته اند اما بدانند این مجلس ذره‌ای در مقابله با ظلم و تعدی کوتاه نخواهد آمد و مماشات نمی‌کند و مقابله به مثل خواهیم کرد.

سلیمی تصریح کرد: از وزارت خارجه درخواست می‌کنیم لیستی از افراد کینه توزی را که در پارلمان اروپا حضور دارند، تهیه کند تا مجلس به نحو مقتضی به آنان پاسخ دهد. اقدام اخیر غربی‌ها در تحریم ایران هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: به برادران عزیزی که تحریم شدند تبریک می گویم چرا که به نوعی رفتار کردند که باعث عصبانیت دشمنان شدند. انگلیس مکار باید پاسخگوی ۹ میلیون نفری که در ایران در قحطی مصنوعی به قتل رسیدند، باشد و علاوه بر این باید پاسخگوی کودتای ۱۲۹۹ و کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ باشد.