اسماعیلی در گفتگو با مهر: پاسخ منفی مردم به فراخوان اعتصاب/باید مطالبات مردم را پیگیری کنیم نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حال که مردم فهیم ما به فراخوان دشمنان برای اعتصابات پاسخ منفی دادند، نوبت مسئولان است که کم کاری نکنند و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند. ولی اسماعیلی در گفتگو با […]

اسماعیلی در گفتگو با مهر:

پاسخ منفی مردم به فراخوان اعتصاب/باید مطالبات مردم را پیگیری کنیم

پاسخ منفی مردم به فراخوان اعتصاب/باید مطالبات مردم را پیگیری کنیم

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حال که مردم فهیم ما به فراخوان دشمنان برای اعتصابات پاسخ منفی دادند، نوبت مسئولان است که کم کاری نکنند و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش معاندان نظام برای اعتصابات سراسری در ایران در روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذر، گفت: استکبار جهانی دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران است و آنان از هیچ تلاشی برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور ما مضایقه نمی‌کنند.

وی بیان کرد: این روزها اعتراضاتی در کشور وجود دارد که مربوط به مسائل داخلی ماست و مسائل داخلی ایران ارتباطی به کشورهای دیگر ندارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما علی رغم تلاش رسانه‌ای گسترده دشمنان انقلاب اسلامی برای اعتصاب، از این کار استقبال نکردند چرا که به خوبی می‌دانند اعتراض با اغتشاش تفاوت‌های اساسی دارد و راه حل رفع مشکلات کشور، اعتصاب نیست.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان حدود ۳۰۰ رسانه علیه ما فعالیت می‌کنند، چرا که استکبار جهانی هزینه زیادی کرده است تا شرایط داخلی ما را تحت تأثیر قرار دهد اما باید بدانند که مردم ما حتی اگر اعتراضاتی به ویژه در حوزه اقتصادی داشته باشند، اما توجهی به برنامه‌های دشمنان که با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشورمان است، نمی‌کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و نشان دادند که برای پیگیری مطالبات خود به کف خیابان‌ها نمی‌آیند. با وجود اینکه مردم مشکلات معیشتی زیادی دارند، اما خیلی زود صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه فقط عوامل بیگانه همچنان دست به آشوب و خرابکاری در کشور می‌زنند، اظهار داشت: مردم مطالبات به حقی دارند و نسبت به برخی از مسائل معترض هستند، اما صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند. کسانی که اقدامات ساختارشکنانه می‌کنند، مشخص است که اهداف دیگری در سر دارند و دردشان معیشت و اقتصاد نیست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حال که مردم فهیم ما به فراخوان دشمنان برای اعتصابات پاسخ منفی دادند، نوبت مسئولان است که کم کاری نکنند و مطالبات به حق مردم را مدنظر داشته باشند و درصدد رفع مشکلات ملت باشند.