تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی ایران بود/ به جنگ فقر رفته‌ایم

سرلشکر سلامی:

تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی ایران بود/ به جنگ فقر رفته‌ایم

تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی ایران بود/ به جنگ فقر رفته‌ایم

فرمانده کل سپاه گفت: همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه ما گسترش دهند و تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلاب به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آئین افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج که صبح امروز (شنبه) در سالن رضویه برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه ساختن یک ایران قوی هدف اصلی ما است، تاکید کرد: هدف ما ساختن ایران قوی و مستحکم است اما ایرانی پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند؛ یک ایران مستقل اما آباد و پیشرفته این همه رسالت اصلی ما در موضوع ایران عزیز است.

وی افزود: عزم و اراده جدی برای رفع فقر و محرومیت یکی از اهداف انقلاب اسلامی ماست که به وجود آمده است.

فرمانده کل سپاه عنوان داشت: امروز که مسئله پیشرفت طرح‌های محرومیت زدایی را در سطح کشور مرور می‌کنیم، شاهد هستیم همه مسئولان عالی‌رتبه نظام در سطح ملی، دولت تا عموم مردم خدمتگزار و خیر و مسئولان استانی و شهرستان‌ها یک اراده به هم پیوسته و یک اراده جدی، استواری، استحکام و روحیه جهادی در آن‌ها به وجود آمده تا اینکه فقر از جامعه ما ریشه‌کن شود.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما می‌خواهیم مردمان در آسایش و رفاه زندگی کنند، تاکید کرد: این رسالت اصلی ما در ایران عزیز است. در پرتو انقلاب اسلامی و رهبران عزیز انقلاب به فضل الهی عزم و اراده بسیار جدی برای رفع محرومیت به وجود آمده است.

سردار سلامی ادامه داد: همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه ما گسترش دهند و تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلاب به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم و این نبرد را تا در هم شکستن همه ابعاد آن ادامه خواهیم داد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همه تلاش ما باید این باشد تا روستاها را یک محیط دل انگیز برای زندگی مردم کنیم چون روستا چشمه‌سار اصلی اقتصاد ملی است.

سرلشکر سلامی خطاب به فرماندهان سپاه‌های استانی تاکید کرد: برادران عزیز ما این راه را تا انتها خواهیم رفت و ان شا الله تمام غبار محرومیت را از چهره روستاها خواهیم زدود.

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج در سراسر کشور، گفت: تمام مشکلات جامعه با حضور میدانی عزیزان بسیج حل شده است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: هر بعدی از ابعاد جنگی که دشمنان بر ملت شریف ایران تحمیل می‌کنند، با حضور جهادی نیروهای بسیج تبدیل به میدان آرامش و آسایش برای مردم شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خادمانی شایسته برای مردمان عزیز باشیم و به مردم قول می‌دهیم لباس خدمت به مردم را هرگز از تن به در نخواهیم کرد و زیباترین آرزوی ما قربانی شدن برای اهداف مردم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا