امام جمعه یاسوج : وضع معیشت طلاب خوب نیست، دولت عملی حمایت کند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

مهر: امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه سهم بودجه‌های فرهنگی استان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: ۲۵ درصد تولید نفت و گاز و ۱٠ درصد روان آب‌های کشور متعلق به استان است و در بخش‌های دیگر نیز استان ظرفیت دارد.

 آیت الله سید نصیر حسینی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با مدیران و متولیان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف استان وجود دارد و باید از این پتانسیل‌ها استفاده شود.

حسینی با اشاره به اینکه سهم بودجه‌های فرهنگی استان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: ۲۵ درصد تولید نفت و گاز و ۱٠ درصد روان آب‌های کشور متعلق به استان است و در بخش‌های دیگر نیز استان ظرفیت دارد.

حسینی به حضور و رشادت‌های مردم استان در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی تمام شیعی است و در محور مشارکت نیز مردم پای کار هستند.

وی با بیان اینکه خدمات شکل گرفته و زیرساخت‌های فرهنگی در استان مربوط به بعد از انقلاب است، تصریح کرد: در حال حاضر یکهزار مسجد در استان داریم.

نماینده ولی فقیه در استان به فعالیت حوزه‌های علمیه در شهرستان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: حضور روحانیون مستقر در نقاط مختلف را داریم.

حسینی با تاکید بر اینکه معیشت طلاب خوب نیست، اظهار کرد: دولت باید به شکل عملی در تحقق اهداف و توسعه فرهنگی اقدام کند و حمایت‌ها به نحو مناسبی شکل بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا