امیر جعفری خبر داد: ارسال محموله کمک‌رسانی به زلزله زدگان با سه فروند هواپیمای نهاجا فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد. به گزارش هشت صبح، امیر […]

امیر جعفری خبر داد:

ارسال محموله کمک‌رسانی به زلزله زدگان با سه فروند هواپیمای نهاجا

ارسال محموله کمک‌رسانی به زلزله زدگان با سه فروند هواپیمای نهاجا

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش هشت صبح، امیر مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری، گفت: با وقوع زلزله در استان آذربایجان غربی، بنابر دستور سلسله مراتب و در راستای کمک حداکثری به هموطنان، هواپیماهای این نیرو در کمترین زمان ممکن، آماده پرواز برای ارسال محموله‌های امدادی شد.

وی افزود: به لطف خداوند، اولین محموله کمک‎های ارسالی از طرف هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در ساعت ۲ بامداد بارگیری و اولین پرواز ساعت ۴ صبح پایگاه شهید لشگری را به مقصد ارومیه ترک کرد، امروز هم یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در حال بارگیری و هواپیمای سوم نیز ساعاتی دیگر بارگیری خواهد شد.

این کمک‌ها شامل ۶۰۰ تخته چادر، ۲۰۰ تخته پتو، مواد غذایی خشک به وزن چهار تن و … است.