پرستاران کرونایی که بر کنار شدند، اعاده به کار شوند

Print Friendly, PDF & Email

رضازاده در تذکر شفاهی:

پرستاران کرونایی که بر کنار شدند، اعاده به کار شوند

پرستاران کرونایی که بر کنار شدند، اعاده به کار شوند

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: لیسانسه‌های پرستاری و مامایی که در دوران شیوع کرونا زحمت کشیدند اما پس از پایان طرح برکنار شدند، باید اعاده به کار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب رضا زاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۴ دی اه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت گفت: لیسانسه‌های پرستاری و مامایی که در دوره شیوع کرونا زحمت کشیدند اما پس از پایان طرح برکنار شدند، باید اعاده به کار شوند و این موضوع باید هر چه سریع‌تر در دستور پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: دولت باید با ارائه لایحه‌ای به مجلس برای جبران کمبود کادر پزشکی این افراد را وارد چرخه کار کند. همچنین ضروری است وزارت بهداشت توجه ویژه ای به معیشت خانواده مدافع سلامت داشته باشد.

رضازاده اظهار کرد: وزیر اقتصاد و دارایی باید برای ارائه تسهیلات بانکی و وام‌های ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، موانع را برطرف کند.

نماینده مردم سلماس در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید به وضع نهضتی‌های قبل از سال ۹۲ و بعد از آن همچنین مربیان حق التدریس و غیر انتفاعی رسیدگی شود و وزارت خانه آموزش و پرورش با توجه به کمبود نیرو به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا