در اطلاعیه وزارت امور خارجه تاکید شد؛ ادامه ارائه خدمات کنسولی به هموطنان ایرانی در جام جهانی قطر روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه ای تاکید کرد: تا پایان جام جهانی قطر خدمات کنسولی به هموطنان ایرانی ارائه می شود. به گزارش هشت صبح، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، معاونت کنسول […]

در اطلاعیه وزارت امور خارجه تاکید شد؛

ادامه ارائه خدمات کنسولی به هموطنان ایرانی در جام جهانی قطر

ادامه ارائه خدمات کنسولی به هموطنان ایرانی در جام جهانی قطر

روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه ای تاکید کرد: تا پایان جام جهانی قطر خدمات کنسولی به هموطنان ایرانی ارائه می شود.

به گزارش هشت صبح، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، معاونت کنسول این وزارتخانه از آغاز جام جهانی فوتبال در قطر با توجه به افزایش تردد هموطنان ایرانی به آن کشور، با تقویت بخش کنسولی سفارت کشورمان در دوحه و استقرار کارشناسان خود در مرکز بین المللی خدمات کنسولی جام جهانی فوتبال که در محل مرکز نمایشگاه‌های دوحه قرار دارد، خدمات سریع به ایرانیان و اتباع سایر کشورها ارائه کرده است.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه همچنین تاکید شده است، ارائه خدمات مزبور کماکان تا پایان جام جهانی ادامه خواهد داشت و هموطنان ایرانی حاضر در قطر می‌توانند با مراجعه به بخش کنسولی سفارت در دوحه یا مرکز نمایشگاهی مزبور خدمات لازم را دریافت نمایند.

زمان کاری مرکز نمایشگاهی که در منطقه وست بی دوحه مستقر است از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب اعلام شده است.

همچنین در این اطلاعیه معاونت کنسولی وزارت امور خارجه اعلام کرده است، ایرانیان عزیز حاضر در قطر کماکان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره ۰۰۹۷۴۵۵۵۰۱۴۶۸ تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند.