شهری

بهسازی و ساماندهی کوی زینبیه در منطقه ۱۳ تهران – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به موقعیت «شهرک یا کوی زینبیه»، در انتهایی‌ترین قسمت شرقی منطقه ۱۳ گفت: با توجه به اینکه کوی زینبیه، محله‌ای قدیمی است که شکل‌گیری آن به دهه ۴۰ بر می‌گردد و جمعیتی بیش از یک هزار نفر را در خود جای داده است، نیازمند رسیدگی و برخورداری از امکانات شهری است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ افزود: با توجه به درخواست پادگان ۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسائل مردمی، جلسه‌ای در این خصوص با فرمانده پادگان ۰۱ ارتش برگزار شدو مسائل و مشکلات کوی زینبیه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تعاملات لازم در این زمینه انجام شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: به منظور رسیدگی به وضعیت فضای ورزشی و ایجاد شرایط مناسب جهت توسعه و فعالیت‌های ورزشی جوانان و ورزش دوستان در این محله، کار بهسازی و تعویض چمن مصنوعی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی، عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر را از مطالبه‌های بحق شهروندان دانست و افزود: شهرداری برای جلب رضایت شهروندان، خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارد را با اولویت‌بندی لکه‌گیری و آسفالت می‌کند و تا کنون ۵۰ تن آسفالت در معابر این محله پخش شده است.

شهردار منطقه ۱۳، جداره سازی و رنگ آمیزی دیواره‌های بد منظر را از دیگر اقدامات و رئوس فعالیت‌های منطقه در این محدوده عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا