سیاسی
غریبآبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری میکنیم – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریبآبادی به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت، در صفحه شخصی خود نوشت: سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.
وی افزود: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.





