سیاسی

نخستین نامزد دولتی در وزارت کشور/ بازار داغ گمانه زنی‌ها – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارم ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۱۳ خرداد آغاز شد. پیش از آغاز رسمی ثبت‌نام‌ها، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران آماده بودند و بازار گمانه‌زنی‌ها داغ بود و می‌گفتند فلانی ظهر می‌آید و دیگری فردا. در این میان، فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان در روز چهارم آغاز شد.

ساعت حدود ۸ و ربع بود که از بیرون خبر آمد وزیر ارشاد در راه است؛ دقایقی از این خبر نگذشته بود که محمدمهدی اسماعیلی با همراهی محسن منصوری و میثم نیلی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

در این میان همه تصور می‌کردند که منصوری هم قصد دارد ثبت نام کند؛ از منصوری پرسیدیم شما هم ثبت‌نام می‌کنید که قاطعانه گفت نه؛ همراه اسماعیلی آمده‌ام.

مردم نمی‌خواهند حقوق کارگران پایمال شود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دولت سیزدهم بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد که مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران پایمال شود و مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند. مردم نمی‌خواهند مافیای واردات کارخانه‌های را متوقف کند و بلکه مردم می‌خواهند راه رجایی و رییسی ادامه یابد.

وی اظهار داشت: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزتمندانه را می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی؛ مردم رییس جمهوری می‌خواهند که امتداد دولت آیت‌الله شهید باشد.

نخستین نامزد دولتی در وزارت کشور/ بازار داغ گمانه زنی ها

ورود زریبافان به وزارت کشور

ساعت ۸ و نیم نشده بود که مسعود زریبافان هم شناسنامه به دست وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد. از او پرسیدم کاندیدای پوششی هستید که گفت نه. محمد علی‌آبادی که زمانی رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس سازمان تربیت بدنی بود، زریبافان را در فرآیند ثبت‌نام همراهی کرد.

امروز؛ صبح در چهارمین روز هم، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «مسعود زریبافان» معاون رییس جمهور دولت نهم و دهم از اولین افرادی بودند که ثبت نام کردند.

کاندیدای پوششی نیستم

«مسعود زریبافان» رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت دهم همراه با محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در دولت نهم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

زریبافان در جریان ثبت نام خود در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کاندیدای پوششی نیستم اما اگر فردی را اصلح از خود بدانم، به وی کمک می‌کنم.

نخستین نامزد دولتی در وزارت کشور/ بازار داغ گمانه زنی ها

«مرتضی تمدن» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

پس از ثبت نام زریبافان و اسماعیلی «مرتضی تمدن» نماینده ادوار مجلس برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

اجتماع طرفداران محمود احمدی نژاد

تعدادی از طرفداران محمود احمدی نژاد رییس جمهور دولت نهم و دهم با در دست داشتن پرچم ایران جلوی در وزارت کشور ایستادند تا از ورود احمدی نژاد به وزارت کشور استقبال کنند. همچنین آنها شعار «الله اکبر» سر دادند.

محمود احمدی نژاد در خیابان شهید گمنام پیاده میان طرفدارانش به سمت وزارت کشور حرکت کرد.

تکمیل می شود…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا