ورزشی

ملی‌پوش تنیس: شانس صعود در دیویس کاپ را داریم/ یزدانی: کار سخت است

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ملی‌پوش تنیس ایران گفت: با همه توان در مسابقات گروه سه دیویس کاپ شرکت می‌کنیم و شانس صعود دوباره به پلی‌آف گروه دو جهانی را داریم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس ایران آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه پشت سر گذاشت. در این مسابقات تیم ایران با ترکیب امیرحسین بادی، حمیدرضا نداف، سامیار الیاسی، علی یزدانی و سینا مقیمی شرکت می‌کند. مسابقات به میزبانی اردن در دو گروه برگزار می‌شود و نفر اول هر گروه راهی گروه ۲ جهانی خواهد شد. 

سامیار الیاسی در مورد وضعیت تمرینی خود بیان کرد: برای سال چهارم است در تیم ملی بازی می‌کنم‌. اولین روز است در  زمین هارد کورت تمرین می‌کنیم. قرار بود دو هفته به فیوچرز تونس برویم اما ویزا دیر آمد و نتوانستم برویم.

او ادامه داد: ما در گروه دو جهانی بودیم و بازی نزدیکی با استونی داشتیم که شکست خوردیم و به گروه سه آسیا آمدیم. ۱۰  تیم قوی در گروه سه آسیا هستند اما ما با همه توان در این مسابقات شرکت می کنیم. سال پیش توانستیم در این مسابقات پیروز شویم بنابراین شانس زیادی برای پیروزی و صعود داریم و جز این به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

الیاسی در مورد بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون گفت: اگر امکانش است رییس فدراسیون زودتر مشخص شود. این موضوع برای ما ایجاد انگیزه می‌کند. 
 

یزدانی: کار سختی در دیویس کاپ داریم

علی یزدانی دیگر ملی‌پوش تنیس ایران گفت: تیم جوانی داریم و معتقدم تیم آینده داری است. خوشبختانه این فرصت مهیا شد تا بتوانیم در زمین هارد کورت تمرین کنیم.

او در مورد رییس نداشتن فدراسیون گفت: بچه‌ها درگیر این مسئله نیستند چون از قبل همه تلاش کردیم تمام تمرکزمان را روی تمرین و مسابقه بگذاریم تا به امید خدا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. 

یزدانی ادامه داد: در تیم کسی کم کاری نمی‌کند. تلاش همه ما این است که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. البته تیم تایلند خیلی قوی است. در مجموع بازیهای سختی داریم و ما هم چون اصلا در زمین هارد کورت تمرین نداشتیم قطعا کار ما خیلی سخت خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا