بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: در روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیتها و تاباندن نور به صحنههای تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه فدا کردند، گرامی میداریم.
وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بیتفاوتی سازمانها و نهادهای بینالمللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بیسابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانهها و آزادی بیان شدند.
سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کردهاند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه میدهند!



![مشاور قالیباف: نامه [ترامپ به رهبری] مهم نیست؛ ابتدا باید بیاموزند این کارهایی که با جاهای دیگر دنیا میکنند در مقابل ایران جواب نمیدهد](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2025/03/1929928_117-390x220.jpg)

