محسن منصوری اعلام کرد: برکناری ۱۵ نفر از مدیران استانی خوزستان قطعی شد.
خانه/۱۵ مدیر در خوزستان برکنار شدند ۱۵ مدیر در خوزستان برکنار شدند ۱۴۰۲, اردیبهشت ۸ محسن منصوری اعلام کرد: برکناری ۱۵ نفر از مدیران استانی خوزستان قطعی شد. نوشته های مشابه گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان – هشت صبح 26 دقیقه پیش موج یکصد و هجدهم حماسه حضور مردم رودسر در میدان – هشت صبح 29 دقیقه پیش لینک کوتاه URL Copied ۱۴۰۲, اردیبهشت ۸ اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ