ورزشی
کاپیتان ژاپن: پیاتزا مربی بزرگی است/ بازی سختی با ایران داشتیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن، گفت: در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و مسابقه خیلی سخت شد.





