مجلس

پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

محمد سرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران و حق مسلم ما بود، اظهار کرد: عملیات موفق و با برنامه وعده صادق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راستای اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ذیل دستور مقام معظم رهبری انجام شد و کسی نمی‌تواند بگوید این اقدام غیرقانونی بوده است‌.

وی ادامه داد: از بعد از انجام عملیات وعده صادق تاکنون می‌بینیم رژیم صهیونیستی دائم پیام‌های مختلفی را می‌دهد مبنی بر اینکه از ایران انتقام خواهیم گرفت، اما آنان باید بدانند جمهوری اسلامی ایران هیچ موقع به دنبال تنش و جنگ نبوده و نخواهد بود، اما دکترین دفاعی ایران بر این پایه گذاشته شده است که در مقابل هر گونه تجاوزی، با محکم‌ترین و سهمگین‌ترین نوع ممکن برخورد می‌کنیم.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً اگر اشتباهی از ناحیه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران سر بزند، پاسخ کوبنده‌ای را دریافت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق اصول منشور سازمان ملل متحد، به واسطه ترور و نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از سوی رژیم صهیونیستی، ما حق مشروع داشتیم که از خودمان و تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم.

سرگزی اظهار کرد: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که اگر باز به کشور ما تعرض کنند، این بار ایران از پاسخ مجدد به آنان کوتاه می‌آید و اجتناب می‌کند که باید بدانند هرگز اینگونه نخواهد بود و پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام‌های کافی هم داده شده و ان‌شاءالله که عملیات موفق وعده صادق آن‌ها را روشن کرده باشد که قوت نظامی ایران چقدر است و معادلات اشتباهی که در ذهن خودشان داشتند مبنی بر اینکه ایران کشور ضعیفی است یا توان موشکی ندارد، از ذهنشان خارج شده باشد و دیگر دست از پا خطا نکنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال تنش نیست، تصریح کرد: همین رفتاری که در دو ماهه اخیر داشتیم و صبر استراتژیک ایران نشان داد که کشور ما اهل جنگ و تنش نیست، اما دیدیم رژیم صهیونیستی در برابر خویشتن‌داری ایران نه تنها دست از وحشی‌گری برنداشت، بلکه عصیانگری آنان بیشتر شد و حتماً باید پاسخ درخوری و مقتدرانه‌ای به این رژیم داده می‌شد و در ادامه هم اگر آنان دست از پا خطا کنند، پاسخی به رژیم صهیونیستی می‌دهیم که هیچ‌گاه فراموش نکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا