استان ها

برگزاری تظاهرات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کردستان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی در سایه حمایت‌های شیطان بزرگ دست به افزایش جنایت‌های ددمنشانه علیه مردم بی‌گناه و مظلوم غزه و لبنان کرده است.

وی افزود: سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی، مدعیان دروغین حقوق بشر و رسانه‌های خودفروخته و وابسته به استکبار جهانی دهها هزار مسلمان مظلوم، زنان و کودکان بی‌گناه را در چند ماه اخیر به شهادت رسانده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین و لبنان در برابر این رژیم قابل ستایش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات بیان کرد: حملات ددمنشانه این دیو سیرتان موجی از نفرت علیه آمریکا و اسرائیل ایجاد کرده و در این میان وحدت ملت‌های اسلامی و آزادگان جهان در برابر این متجاوزان خشم صهیونیسم را افزایش داده است.

وی عنوان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در طول سالیان متوالی و خصوصاً در یک سال اخیر توحش را به اوج رسانده و رحم و شقاوت را زیر پا نهاده حملات خود به بیمارستان‌ها و مدارس غزه، را بدون شرم افزایش داده و برای پوشش شکست‌ها و ناکامی‌های خود به ترور ضدانسانی رهبران مقاومت اسلامی و اقدامات کورکورانه و حملات دیوانه‌وار در جنوب لبنان روی آورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: این حرکات رژیم سفاک هیچ موفقیتی برای او ندارد و بر اساس وعده الهی پیروز این نبرد جبهه حق و مقاومت و ملت بزرگ فلسطین و لبنان خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از این رو از مردم انقلابی و استکبارستیز کردستان دعوت می‌کند تا با شرکت گسترده و پرشور در تظاهرات محکومیت جنایات رژیم دژخیم و کودک‌کش صهیونیستی شرکت کنند.

وی بیان کرد: این تظاهرات در حمایت همه‌جانبه از مردم مقاوم و قهرمان غزه و لبنان و بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ششم مهر ماه هم‌زمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه در کل استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اذعان کرد: در شهر سنندج تظاهرات از مسجد جامع شهر سنندج به سوی میدان انقلاب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات بیان کرد: در این تظاهرات مردم دیندار ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان، خشم و انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی و به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم مسلمان و بی‌پناه غزه و لبنان را اعلام می‌کنند تا صدای این مظلومیت به سراسر جهان برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا