استان ها

همدردی با مردم مظلوم لبنان و فلسطین وظیفه همگانی است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در حاشیه آئین تجلیل از یاوران وقف استان اصفهان که در حرم مطهر حضرت زینبیه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مصادف شدن هفته وقف با هفته دفاع مقدس تقارن بسیار پرمعنایی است، در اصفهان این ۲ مسئله می‌درخشد چون تمام انسان‌ها در جوامع بشری مدیون ۲ گروه با هر عقیده و آرمان یکی مدیون و مرهون مجاهدان مبارزاتشان هستند و یکی هم مدیون و مرهون عالمان و فرهیختگان.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در حوزه وقف و همچنین دفاع مقدس سرآمد کشور هستند، تصریح کرد: ما نیز به دلیل خدمت به چنین مردمانی بر خود می‌بالیم و سعی داریم نهایت تلاش را برای خدمت صادقانه به کار گیریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه همدردی با امت مظلوم اسلام به‌ویژه مردم فلسطین و لبنان وظیفه همگانی است، ابراز کرد: طی ۲ روز اخیر شاهد بودیم که پشتیبانان جبهه مقاومت یعنی لبنان قهرمان و حزب‌الله چگونه به واسطه ددمنشی‌ها به خاک و خون کشیده شد و تعداد شهدا و مجروحان زیادی داشت.

وی افزود: مقاومت‌های فلسطین و لبنان برای دفاع از حریم حق و اسلام است و وزرای پیروزی جبهه مقاومت دعا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بلک گفت: از خدا می‌خواهیم لحظات اضمحلال و نابودی و سرنگونی رژیم غاصب و جنایت‌کار اسرائیل رو در مقابل دیدگانمان رقم بزند و جشن ظفر او پیروزی و نماز در مسجدالاقصی به امامت رهبر عزیزمان را بر همه ما نصیب گرداند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا