استان ها

تامین زیرساخت های شهرک عظیمیه در حال انجام است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

مهد رجحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخ شبهات مطرح شده در رابطه با نحوه حل مشکل مردم در شهرک عظیمیه اظهار کرد: مشکل عظیمیه یک مشکل ۳۲ ساله و حل نشده در قزوین بود اما حدود ۶ ماه است که گره این شهرک باز شده و ۲۴ بهمن سال ۱۴۰۲ خبر قطعی آغاز رفع این مشکل را اعلام کردیم.

وی افزود: برای آغاز ساخت و ساز در این منطقه باید زیرساخت ها تامین شود و کار شبکه آبرسانی و برق رسانی عظیمیه نیازمند ساخت زیرساخت هایی مثل مخزن آب و شبکه های برق است و طبیعتاً انتقال اینها زمان بر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی اضافه کرد: وقتی از حل مشکل عظیمیه صحبت میکنیم به معنای این است که تا پیش از این تاریخ امکان تامین این زیرساخت ها به دلایل مختلف وجود نداشت و باعث شده بود مشکل مردم این منطقه به ۳۲ سال برسد اما با اقدامات دولت سیزدهم گره حل این مشکل باز شد و حال کار تامین زیرساخت ها شروع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکار در حال تامین زیرساخت ها است طبیعتاً اجرای این کار زمان بر است و اگر دولت چهاردهم همین مسیر را ادامه دهد تقریباً تا دو سال دیگر در این منطقه شاهد حضور خوب مردم و ساکنین آن هستیم.

رجحانی بیان کرد: برخی ها سعی میکنند اینگونه جلوه دهند که از بهمن ماه تا به امروز باید در این منطقه ساخت و ساز انجام می شده است در صورتی که ما اعلام کردیم گره کار باز شده و کار اجرایی در این منطقه آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: از سوی دیگر امروز مشکلی برای صدور پروانه ساخت و ساز وجود ندارد و شهرداری باید این پروانه را صادر کند و اگر اجرا نکرده تخلف کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا