استان ها

کسب ۴ مدال قهرمانی کشوری توسط کشتی گیران ناشنوای آذربایجان غربی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

‌به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالسلام معروفی در این زمینه با اشاره به اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی گفت: هر ۴ ورزشکار اعزامی موفق به کسب ٢ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی کشوری کشتی آزاد ناشنوایان ایران شدند.

وی افزود: علی شکیبازاده قهرمان ارزنده المپیک و جهان در وزن ٩٧ کیلوگرم و شهاب رحیمی قهرمان جهان و آسیا در وزن ٧٢ کیلوگرم در کمال شایستگی موفق به کسب مدال طلا گردیدند.

معروفی ادامه داد: حسین سیفلو در وزن ٩٢ کیلوگرم و علیرضا طاهری سلوانق در وزن ٨۶ کیلوگرم توانستند با عبور از رقیبان خود مدال‌های رنگین نقره و برنز کشوری را کسب کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی با تقدیر از عوامل مجموعه فدراسیون، همکاران استانی و همراهی‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عنوان کرد: سرپرست تیم انور رحیمی و مربیان نفرات اعزامی طاهر کاسب عاقل، امیر دیلمی راد و موسی بابازاده را تشکیل می‌دادند.

هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی یکی از هیئت‌های برتر و فعال کشوری در حوزه‌های مختلف است و دارای اولین مجموعه فاخر و سالن ورزشی اختصاصی ناشنوایان است که در سال جاری به بهره برداری رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا