سیاسی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: دشمنان در صورت اشتباه در محاسبات، با ضربه سهمگین و جبران ناپذیر پدافند ایران مواجه خواهند شد / سامانه‌ها و تجهیزات خود را حتی جلوتر از تهدیدات برآورد شده ساخته‌ایم / تجهیزات ما در بسیاری از مرتبه‌ها از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی دنیا جلوتر است

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

فارس: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با بیان اینکه بارها تاکید کرده‌ایم دشمنان در محاسبه خود اشتباه نکنند،‌تصریح کرد: دشمنان در صورت اشتباه در محاسبات، با ضربه سهمگین و جبران ناپذیر پدافند قدرتمند ایران مواجه خواهند شد.

 

امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز(یکشنبه، ۱۱ شهریور) در مراسم  تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) گفت: فرزندان و سربازان شما در نیروی قدرتمند پدافند هوایی ارتش تاآخرین‌نفس ایستاده و خواهند ایستاد. آمده‌ایم که عرض کنیم ما از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و سایر اتفاقات و بحران‌هایی که پیش آمد، ایستادیم. 

 

وی افزود: بارهاوبارها در این ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمان‌ها به دشمنان نابکار خودمان در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی، توان رزم پدافند هوایی را به رخ آن‌ها کشیده‌ایم.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: آن‌ها می‌دانند قدرت مقابله و قدرت رویارویی با نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت.

 

وی ادامه داد: آن‌ها می‌دانند نیروی پدافند هوایی الان در بهترین شرایط ممکن از لحاظ توان رزمی است، این را حس می‌کنند و آن را لمس کرده‌اند. 

 

امیر صباحی‌فرد در ادامه با بیان اینکه بارها تأکید کرده‌ایم دشمنان در محاسبه خود اشتباه نکنند، ‌تصریح کرد: دشمنان در صورت اشتباه در محاسبات، با ضربه سهمگین و جبران‌ناپذیر پدافند قدرتمند ایران مواجه خواهند شد.

 

وی افزود: دشمنان می‌دانند توان رزم ما قابل‌ مقایسه با قبل و با ۸ سال دفاع مقدس نیست. ما در همان دوران نیز با تجهیزات اندک خود در برابر دنیا ایستادیم.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پس از پایان سخنرانی خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجهیزات ما هیچ وابستگی به هیچ کشوری ندارد، تأکید کرد: سامانه‌ها و تجهیزات خود را حتی جلوتر از تهدیدات برآورد شده ساخته‌ایم.

 

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی قدرت ایستادن در برابر هر گونه تجاوز احتمالی را دارد، خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی الان در اوج قدرت قرار دارد.  تجهیزات بسیار خوبی داریم که هیچ‌گونه وابستگی به هیچ کشوری ندارند و در داخل کشور ساخته می‌شوند و در لبه فناوری به‌روز دنیاست.

وی افزود: تجهیزات ما در بسیاری از مرتبه‌ها از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی دنیا جلوتر است. ما بر اساس تهدیداتی که داریم سامانه‌های خود را می‌سازیم.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تأکید کرد: حتی جلوتر از تهدیدات موجودی که برآورد کردیم و دقیق هم است، تجهیزات را ساختیم و در مواقع لزوم می‌توانیم از آن‌ها به‌صورت بسیار بهینه و خوب استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا