استان ها

۲ پروژه صنعتی اسلام آباد غرب با ۷۰ فرصت شغلی مستقیم افتتاح شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر شنبه طی سفر و بازدید استاندار کرمانشاه به شهرستان اسلام آباد غرب به منظور افتتاح چند پروژه صنعتی و معدنی یک شرکت پالایشگاهی با تولید هیدروکربن سبک و سنگین به روش بلندینگ با ۱۴۳ هکتار مصوب و ۷۰ هکتار در فاز توسعه به بهره برداری رسید.

شرکت پتروپالایشگاهی افتتاح شده در شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری سالانه ۱۵۰ هزار تن تولیدات خواهد داشت که این شرکت هم اکنون به طور مستقیم ایجاد ۱۵ تا ۲۰ فرصت شغلی و به طور غیر مستقیم برای ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

تولیدات این شرکت با توجه به ناترازی‌های موجود در داخل می‌توانند برای تولیدات سوختی استان کمک کننده باشد و در صورت تأمین مواد مورد نیاز به طور روزانه علاوه بر تأمین نیاز استان یاز استان‌های همجوار را نیز پاسخگو خواهد بود در نهایت امکان صادرات به کشورهای دیگر را نیز می‌توان فراهم است.

۲ پروژه صنعتی اسلام آباد غرب با ۷۰ فرصت شغلی مستقیم افتتاح شد

در ادامه یکی دیگر از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان اسلام آباد غرب که با حضور استاندار افتتاح شد واحد تولید سیم جوش با ظرفیت سالانه ۶ هزار تن تولید بود.

این واحد تولیدی بزرگترین واحد صنعتی غرب کشور در تولید سیم جوش ست که با راه‌اندازی آن از خام فروشی ۶ هزار تن فولاد و خروج ۷ میلیون یورو ارز از کشور شده است.

این واحد تولیدی سیم جوش با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان برای ۶۰ نفر اشتغال زایی مستقیم به همراه داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا