ورزشی

استقلال علیه ستاره پرسپولیس/ پِخ کردن و قهر کردن!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، در روزگاری که سخت محتاج مروت و جوانمردی است، پس از ۵۷ سال همچنان به پهلوانی مردمدار می‌بالیم، قهرمانی که همیشه سمت مردم بود و پناهشان و همین شد رمز جاودانه شدنش!

امروز پنجاه‌وهفتمین سالگرد تولد جهان پهلوان ورزش ایران است. غلامرضا تختی پنجم شهریور سال ۱۳۰۹ در محله خانی‌آباد تهران، چشم به جهان گشود.

برنامه بازی‌های تیم ملی در جام جهانی فوتسال

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان اعلام شد.  

برادر ۱۶ساله برنده زارع در فینال المپیک، نابغه جدید کشتی جهان

برادر کوچک‌تر گنو پتریاشویلی، قهرمان سنگین‌وزن المپیک پاریس، با اقتدار به مدال طلای رقابت‌های جهانی نوجوانان دست یافت و پس از قهرمانی گفت: برادرم پادشاه کشتی جهان است.

کنستانتین پتریاشویلی، برادر کوچک‌تر گنو پتریاشویلی که در فینال المپیک‌ پاریس موفق به شکست امیرحسین زارع شده بود، در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان جهان در اردن با شکست قاطع تمامی رقبایش به مدال طلا دست یافت.

چرا VAR گل تراکتور به پرسپولیس را بررسی نکرد؟/ VAR در بازی استقلال و ملوان قطع شده بود؟

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد صحنه‌های جنجالی بازی‌ها استقلال با ملوان و پرسپولیس با تراکتور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بنویسید لیگ حرفه‌ای، بخوانید لیگ آوارگان

فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۵ مرداد آغاز شده و با گذشت دو هفته از این رقابت‌ها، نه تنها وعده‌های مسئولان فدراسیون درباره برگزاری تمام مسابقات با VAR عملی نشده بلکه بیشتر باشگاه‌ها ورزشگاه خانگی ثابت ندارند.

پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال، مسئولان فدراسیون فوتبال کارگروهی با محوریت استانداردسازی ورزشگاه‌ها تشکیل دادند. هدف آنها متناسب‌سازی ورزشگاه‌ها با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، نظم دادن به سکوها و سامان‌دهی تماشاگران بود. در این راستا جلسات بسیاری بین مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد.

خودزنی شمشیربازی قبل از المپیک/ نتیجه سفرهای پرشمار رییس فدراسیون چه بود؟

شمشیربازی ایران قبل از المپیک ۲۰۲۴ اسیر بی‌برنامگی و اوضاعی آشفته‌ شد و شرایط آماده‌سازی متفاوتی نسبت به دیگر کشورها داشت.

استقلال پیگیر وضعیت اورونوف

باشگاه استقلال درباره شرایط ۲ بازیکن برای قرار گرفتن در فهرست زیر ۲۵ سال پرسپولیس استعلام می‌گیرد و در صورت رخ دادن عملی خلاف قانون، از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

باشگاه استقلال قصد دارد شرایط اوستون اورونوف و محمد خدابنده‌لو را برای حضور در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس را استعلام بگیرد چرا که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکنان در فهرست زیر ۲۵ سال پرسپولیس مطرح شده است.

دنیامالی: قول می‌دهم ورزش ایران را متحول کنم

وزیر ورزش و جوانان قول داد در ورزش ایران تحول ایجاد کند و ورزش ایران را به جایگاه شایسته خود برساند.

کناره‌گیری سهراب مرادی از مربیگری تیم ملی وزنه‌برداری

سهراب مرادی به همکاری خود با کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان پایان داد.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در قهرمانی جهان بحرین از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. طبق تصمیم کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری، نواب نصیر شلال تا قهرمانی جهان ۲۰۲۵ به کار خود به عنوان سرمربی ادامه می‌دهد. پیش از این بهمن زارع، سهراب مرادی و احسان دارابیگی به عنوان مربی در کنار نصیر شلال بودند اما اکنون سهراب مرادی به همکاری خود پایان داده است.

هافبک خارجی استقلال منتظر تایید کادر فنی

هافبک بوسنیایی استقلال می‌تواند در دیدار مقابل استقلال خوزستان به میدان برود.

آلمدین زیلیکیچ هافبک بوسنیایی استقلال که به دلیل اسیب دیدگی دیدار مقابل ملوان را از دست داده بود مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار پیش رو نخواهد داشت.

اریکسون درگذشت

سرمربی سوئدی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس بعد از یک دوره بیماری در ۷۶ سالگی درگذشت.

سون گوران اریکسون، اولین سرمربی خارجی تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس، در ۷۶ سالگی درگذشت.  اریکسون مبتلا به سرطان لوزالمعده بود و در ابتدای سال جاری میلادی فاش کرد که تنها یک سال دیگر زنده خواهد بود.

کاهش سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا

سهمیه ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا کاهش یافت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا