اقتصادی

اعلام موافقت کمیسیون اقتصادی با همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد: تحصیلات وی در رشته اقتصاد از دانشگاه تهران مورد تایید است / سوابق ۱۸ ماه ایثارگری همتی نیز از سوی دستگاه تأیید شده

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

کمیسیون اقتصادی مجلس عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد را با اکثریت آراء حائز شرایط لازم برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

در گزارش کمیسیون اقتصادی درباره عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی آمده است: بر اساس قانون آیین نامه داخلی مجلس، بررسی صلاحیت و انطباق مدارک و سوابق و برنامه های پیشنهادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اسناد بالادستی در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفت. نتیجه بررسی های کمیسیون اقتصادی مجلس درباره سوابق تحصیلی همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد، مؤید تحصیلات وی در رشته اقتصاد از دانشگاه تهران است سوابق ۱۸ ماه ایثارگری همتی نیز از سوی دستگاه مربوطه تأیید شده است.

همتی اجرای اسناد بالادستی و قوانین مربوط به بخش اقتصاد و مهار تورم و جذب سرمایه گذاری های خارجی و اجرای قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت و نیز قانون پایانه های فروشگاهی و سایر قوانین مرتبط را پذیرفت. کمیسیون اقتصادی مجلس عبدالناصر همتی را با اکثریت آراء حائز شرایط لازم برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا