مجلس

برنامه‌های ظفرقندی کاملاً همسو و منطبق با اسناد بالادستی است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، منصور علیمردانی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه‌ای که به طور اختصاصی برای نمایندگان مجلس فرمایشاتی داشتند، فرمودند که تمام ارکان نظام باید یک مجموعه واحد را تشکیل دهند و همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: انسجام مجموعه نظام نیاز کشور است و موفقیت دولت موفقیت همه ماست و باید صدای واحد در مسائل مهم کشور از همه ارکان نظام شنیده شود.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی در دنیا گوش تیز کرده‌اند تا نشانه‌های اختلاف را در میان مسئولان ما پیدا کنند و ما باید با صدای واحد آنان را مأیوس کنیم و مجلس باید مرکز انتشار افکار مثبت باشد و با خودداری از سیاه نمایی، اذهان مردم را مشوش نکند.

علیمردانی ادامه داد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که دچار بحران‌های فراوان است و از سوی دیگر چالش‌های فراوان داخلی را پشت سر گذاشته‌ایم و فقط یک سال دیگر تا سند افق چشم انداز سال ۱۴۰۴ باقی مانده و در برخی از مسائل فاصله‌های زیادی با اهداف این سند داریم.

وی اظهار کرد: در حوزه سلامت یک سند بالادستی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را داریم و حوزه سلامت مشکلاتی دارد که باید حل شود. کابینه پیشنهادی پزشکیان شاکله سیاسی خاصی ندارد و اشخاصی معرفی شده‌اند که دارای صلاحیت و کارایی در حوزه خود هستند.

وی گفت: برنامه‌های ظفرقندی کاملاً همسو و منطبق با اسناد بالادستی است. وی از طب ایرانی، اصلاح بیمارستان‌های دولتی و جوانی جمعیت حمایت کرده و مرجعیت وی در میان بزرگان نظام سلامت مشخص است‌. وی گفته که هرگونه سیاسی کاری در یک وزارتخانه تخصصی حرام است و اگر وی به عنوان وزیر بهداشت انتخاب شود، از همه توان تخصصی در کشور در این حوزه تخصصی استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ظفرقندی همان کسی است که ماسک را از صورت خود برداشت و بر صورت مجروحی گذاشت و خودش ایثار کرد و شیمیایی شد. نگذاریم که وزارت بهداشت با سرپرست اداره شود و نباید با بهانه‌های کوچک، انسان‌های توانمند و بزرگ را محروم کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا