ورزشی

فعال بودن لیگ‌ها و توجه به دانش‌فنی، راهکاری برای تضمین آینده تنیس است

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/اصفهان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: یکی از راهکارهای توسعه فنی، توجه به دانش فنی در داوری است. همچنین برگزاری و فعال بودن لیگ‌ها نیز آینده‌ای درخشان را تضمین می‌کند.

مریم کاظمی‌پور، در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس به میزبانی اصفهان، اظهار کرد:  اتفاقات خوبی چون بررسی و تصویب ایجاد دو کمیته اخلاق و خانواده که نقش بسزایی در هویت سازی جامعه مخاطب خواهد داشت، انجام شد که این ابتکار بسیار زیبا را تحسین می‌کنم. امیدوارم این نکته با امتیاز بالا برای این رشته در نظر گرفته شود.

وی افزود: نگاه ویژه به تربیت مربیان و اعزام به ویژه در بخش بانوان در دوره‌هایی برای ارتقا دانش فنی، یکی از نکات مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد. همچنین نتیجه‌گیری مربیان بومی در توسعه فرهنگی گام مهمی خواهد بود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه فنی، توجه به دانش فنی در داوری است، گفت: فدراسیون  این اقدام را به خوبی آن را انجام داد تا کمک به چرخیدن چرخ توسعه فنی کند. همچنین برگزاری و فعال بودن لیگ‌ها نیز آینده‌ای درخشان را تضمین می‌کند.

کاظمی‌پور اضافه کرد: در بخش اقشار، تنیس با ویلچر و نابینایان در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ساماندهی ویژه می‌طلبد، حمایت وزارت ورزش و پارالمپیک تاثیرگذار خواهد بود تا به ورود این رشته به پارالمپیک و حفظ در آسیا کمک کنیم. این کار چند بخشی است و همگی باید دست در دست هم داده و به اهدافمان دست یابیم.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا