ورزشی

ول کنید آقا،‌ دنبال شر هستید!/ رنگرز رفت؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، مدال‌آور طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو ایران در المپیک پاریس با اشاره به اینکه عاشق کریستیانو رونالدو هستم، در پاسخ به اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی، گفت: ول کنید آقا، دنبال شر هستید، فقط ایران.

آرین سلیمی پس از شکست طلسم ۱۶ ساله تکواندو که با کسب مدال طلا در المپیک پاریس همراه شد و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز برای من خیلی روز قشنگی است و مدال طلای المپیک خیلی زیباست و از همه عزیزانی که کمک کردند، دعای مردم و لطف خداوند تشکر می‌کنم.

ناهید کیانی: می‌دانستم مدال می‌گیرم/ مدال نقره روی سکو غم خاصی دارد

نایب قهرمان تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با اشاره به این که می‌دانستم موفق به کسب مدال طلا می‌شوم، گفت: کسب مدال نقره روی سکو با غم خاصی همراه است.

ناهید کیانی پس از بازگشت از المپیک پاریس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدوارم موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و به طور حتم اولین‌ها جذاب است. قرار نیست این آخرین باشد و امیدوار هستم بچه‌ها نیز موفقیت‌های خود را ارتقاء بخشند و خودم نیز تلاش می‌کنم تا به موفقیت‌های بیش‌تر دست یابم.

مانولوپولوس سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران شد

سوتیریس مانولوپولوس به عنوان سرمربی تیم ملی مردان ایران انتخاب شد.

فدراسیون بسکتبال اعلام کرد سوتیریس مانولوپولوس، مربی۵۴ ساله اهل یونان که سابقه مربی‌گری و سرمربی‌گری در تیم ملی مردان یونان، دینامو بوکورشتی رومانی، پاناتینایکوس یونان، آریس، ایفایستوس بی‌سی، پریستری و AEK آتن را در کارنامه دارد هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت.

ماجرای استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی

در شرایطی که برخی خبرها از استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی حکایت دارد، ‌ خبرنگار ایسنا مطلع شده است که استعفایی از جانب او به فدراسیون ارائه نشده است.

ساعتی پیش برخی سایت‌ها، خبری مبنی بر استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی پس از نتایج درخشان این تیم در المپیک پاریس منتشر کردند.

زارع به پتریاشویلی: تاوان سختی خواهی داد

سنگین وزن کشتی آزاد ایران و دارنده مدال نقره المپیک تاکید کرد: پاسخی سخت در انتظار بی‌احترامی کشتی‌گیر گرجی در فینال المپیک خواهد بود.

گنو پتریاشویلی، کشتی‌گیر سنگین وزن گرجستان پس از برتری مقابل امیرحسین زارع در فینال المپیک پاریس، ‌ حرکاتی غیر ورزشی را مقابل کشتی‌گیر ایران انجام داد که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

استقبال از پتریاشویلی و تالاخادزه با شمشیر!

قوی‌ترین مرد جهان و قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد گرجستان مهم‌ترین چهره‌های المپیکی این کشور بودند که در میان استقبال زیاد وارد کشورشان شدند.

لاشا تالاخادزه و گنو پتریاشویلی، دو طلایی گرجستان در بازی‌های المپیک، در میان استقبال مردم وارد گرجستان شدند. اعضای خانواده و هواداران در فرودگاه بین‌المللی تفلیس با ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک دیدار کردند و موفقیت آنها را تبریک گفتند.

نمایش “رقص و تاج” بلای جان کشتی!

بدون شک کری خوانی‌های امیرحسین زارع و رحمان عموزاد نقش مهمی در افزایش انگیزه حریفان آنان برای پیروزی در فینال المپیک داشت.

در شرایطی که بسیاری از طرفداران کشتی ۲ مدال طلای رحمان عموزاد و امیرحسین زارع در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را حتمی می دانستند، رحمان عموزاد به بدترین شکل ممکن برابر حریف گمنام ژاپنی تن به شکست داد و امیرحسین زارع نیز مقابل کشتی‌گیر پا به سن گذاشته گرجستانی تسلیم شد.

تاج: استخوان لای زخم نمی‌گذارم/ نگرانیم که صداوسیما VAR را تایید نکند!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مقامات کشور به این نتیجه رسیده‌اند که برای تهران یک ورزشگاه کافی نیست. آزادی بازی‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را برگزار می‌کرد. ورزشگاه تختی هم هست ولی کافی نیست. یک ورزشگاه دیگر ساخته می‌شود که مقدمات آن در حال انجام است.

کاش مسابقات تکواندو گزارشگر نداشت! + ویدیو

بدون شک آزاردهنده‌ترین اتفاق در اوج شگفتی تکواندوکاران ایران در المپیک پاریس، گزارش‌های صورت گرفته از سوی گزارشگران سیما بود!

تکواندوی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار با چهار نماینده (دو سهمیه مردان و دو سهمیه بانوان) حضور پیدا کرد و در پایان موفق شد در چهار وزن، چهار مدال رنگارنگ کسب کند؛ در بخش مردان، آرین سلیمی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران موفق به کسب مدال طلا شد آن هم در حالی که در این وزن آخرین بار هادی ساعی در المپیک ۲۰۰۸ پکن موفق به کسب مدال طلا شده بود و سلیمی در پاریس موفق شد پس از ۱۶ سال طلسم‌ شکنی کند.

ناامنی پاریس گریبان کاروان ایران را گرفت/ وسایل عکاس ایسنا دزدیده شد!

در مدت زمان برگزاری بازی‌های المپیک آمار سرقت در شهر پاریس بالا رفته و عکاس ایسنا که برای پوشش این بازی‌ها به فرانسه سفر کرده بود نیز از این سرقت‌ها در امان نماند.

در حاشیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خبرهای ناخوشایندی مبنی بر سرقت از برخی ورزشکاران و کادرفنی تیم‌های ملی کشورهای مختلف شنیده شد و در این بین عکاس ایسنا نیز از این ماجرا در امان نماند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا