ورزشی

ناامنی پاریس گریبان کاروان ایران را گرفت/ وسایل عکاس ایسنا دزدیده شد!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

در مدت زمان برگزاری بازی‌های المپیک آمار سرقت در شهر پاریس بالا رفته و عکاس ایسنا که برای پوشش این بازی‌ها به فرانسه سفر کرده بود نیز از این سرقت‌ها در امان نماند.

 به گزارش  ایسنا، در حاشیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خبرهای ناخوشایندی مبنی بر سرقت از برخی ورزشکاران و کادرفنی تیم‌های ملی کشورهای مختلف شنیده شد و در این بین عکاس ایسنا نیز از این ماجرا در امان نماند.

کوله پشتی علیرضا صوت‌اکبر، عکاس ایسنا که جزو تیم رسانه‌ای ایران برای پوشش بازی‌های المپیک بود و در پاریس به سر می‌برد، به سرقت رفت.

کوله پشتی او حاوی وسایل عکاسی بوده است.

عکاس ایسنا بلافاصله پس از مطلع شدن از سرقت کوله پشتی‌اش، از طریق ماموران پلیس حاضر در خیابان ‌های پاریس پیگیر ماجرا شد اما پلیس فرانسه همکاری لازم را در این زمینه نداشت. او سپس از طریق سفارت ایران در فرانسه پیگیر شد و به ایستگاه پلیس مراجعه کرد و در نهایت تنها تشکیل پرونده انجام شد.

 البته پلیس فرانسه به عکاس ایسنا اعلام کرده در مدتی که المپیک در حال برگزاری است، آمار سرقت در این  شهر افزایش یافته است.

 پیش از این نیز مربی تیم ملی بدمینتون اندونزی اعلام کرده بود ۵۳ هزار یورو از او سرقت شده است. از ورزشکاران آرژانتین نیز سرقت شده بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا