ورزشی

عادل غلامی در مورد دیدار با ژاپن در نیمه‌نهایی آسیا چه گفت؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: ژاپن تیمی با نظم است که به روز والیبال بازی می‌کند و اصلا شرایط تیمی آن شبیه تیم‌های دیگر نیست و شبیه به ما منظم بازی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست بحرین راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا شد و با کسب این برد مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۵ را به دست آورد.

عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از این دیدار اظهار کرد: خداراشکر که بحرین را هم شکست دادیم و به جمع چهار تیم راه یافتیم چیزی که هدف اولمان بود. همان طور که می‌دانید این تیم سه ماه و نیم است که تشکیل شده است و در این مدت با بضاعتی که داشتیم به کار گرفتیم. در این رده سنی این که به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی بتوانید تیم را در این مدت کوتاه به نحوی آماده کنید که والیبال روز را ارائه دهد، کاری دشوار است.

وی ادامه داد: همکارانم سنگ تمام گذاشتند و شبانه روز کنار بازیکنان بودند. بازیکنان هم فوق‌العاده گوش به فرمان بودند. امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

غلامی با تاکید بر این که دیدار با ژاپن همواره دشوار است، تصریح کرد: ژاپن تیمی با نظم است که به روز والیبال بازی می‌کند و اصلا شرایط تیمی آن شبیه تیم‌های دیگر نیست و شبیه به ما منظم بازی می‌کنند. ان شاءالله با یک آنالیز خوب بتوانیم برابر این تیم پرقدرت ظاهر شویم.

وی ضمن تقدیر از حضور رئیس فدراسیون در منامه گفت: از آقای تقوی تشکر می‌کنم که تشریف آوردند اما نگاه ایشان به تمام تیم‌های پایه به همین شکل است. اهدافی بلندمدت دارند و می‌خواهند در المپیک لس آنجلس به این اهداف برسند. در تمامی تیم‌های ملی تلاشمان این است که به گونه ای بازیکنان را پرورش دهیم که در آینده بتوانند از لحاظ فهم و درک والیبالی از سن خود بالاتر باشند و موفق‌تر عمل کنند. برای تمامی تیم‌ها فدراسیون در حد بضاعت خود زحمت کشید اما به هر حال کم و کاستی همیشه هست. مهم‌ترین نکته این است که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا