ورزشی

سایه سنگین فوتبال روی پرافتخارترین تیم والیبال/ اکبری: دیگر مدعی نیستیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد شرایط این تیم بیان کرد: با توجه به بودجه محدودی که برای تیم در نظر گرفته‌اند شاید دیگر شاهد پیکان سال‌های گذشته نباشیم.

به گزارش ایسنا، پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال ایران این روزها خود را برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده می‌کند اما به نظر می‌رسد برخلاف سال‌های گذشته مدعی قهرمانی نباشد و با توجه به بودجه محدودی که برای این تیم در نظر گرفته شده صرفا می‌خواهد به جمع هشت تیم برتر لیگ وارد شود؛ اتفاقی که بدون ارتباط به سقوط فوتبال این باشگاه از لیگ برتر هم نیست.

پیمان اکبری، سرمربی والیبال پیکان در مورد وضعیت این تیم به ایسنا گفت: هفته گذشته با آقایان مددی مدیر عامل و گنجی قائم مقام باشگاه جلسه داشتیم و نظرشان را به من اعلام کردند اما با توجه به بودجه محدودی که در نظر گرفته‌اند شاید دیگر شاهد پیکان سال‌های گذشته نباشیم. سال گذشته برنامه‌ای سه ساله برای تیم تدوین شد که سال اول در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم، سال دوم به فینال برویم و سال سوم هم قهرمان شویم. سال اول را طبق برنامه پیش رفتیم اما با توجه به اینکه دوستان اعلام کردند بودجه کم شده است فکر می‌کنم برنامه در ادامه به مشکل می‌خورد. با این حال طبق سیاست‌های باشگاه کار می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

او در واکنش به این سوال که با این حساب در فصل آینده پیکان دیگر مدعی قهرمانی نخواهد بود، بیان کرد: خیر چون بودجه‌اش را نداریم. از طرفی به مشکل بازیکن خورده‌ایم. تیمی که اکنون بخواهد بازیکن بگیرد باید یکسری بازیکن خوب خارجی جذب کند که آن هم بودجه می‌خواهد.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه این تیم در زمینه نقل و انتقالات فعالیت چندانی نداشته، گفت: تا دو، سه روز گذشته هیچ تصمیمی در مورد والیبال پیکان گرفته نشده بود. متاسفانه تیم فوتبال باشگاه از لیگ برتر سقوط کرد و ضربه بزرگی به کل ورزش ایران خودرو وارد شد.

اکبری در واکنش به اینکه والیبال پیکان همیشه جور فوتبال این مجموعه را به دوش کشیده است، بیان کرد: والیبال پیکان پرافتخارترین تیم ایران و آسیاست. ورزش پیکان را با والیبال می‌شناسند و والیبال این باشگاه همیشه جور سایر رشته‌های ورزشی آن را کشیده است اما الان تصمیم‌گیری اینگونه شده است. اگر در مسائل مالی دخیل بودم تمام تلاشم را می‌کردم تا اکنون که فوتبال نتیجه نگرفته حداقل یک تیم خوب در والیبال داشته باشم تا پوشش بدهد اما ظاهرا بودجه وجود ندارد.

او در مورد برنامه تیم خود برای جذب بازیکنان با وجود بودجه محدود این تیم گفت: با چند بازیکن از سال گذشته به صورت دو، سه ساله قرارداد بسته‌ایم اما در مجموع ۶، ۷ بازیکن اصلی ما رفته‌اند؛ سه دریافت کننده اصلی، پاسور، لیبرو اصلی و یکی از سرعتی زنان اصلی ما از تیم جدا شده‌اند و پر کردن جای آنها سخت است. بزرگترین مشکل ما در بخش پاسور، بلند زن و دریافت کننده قدرتی است که با توجه به بودجه‌مان با چند نفر صحبت کرده‌ایم. باید ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم. امیدوارم به یک جمع‌بندی برسیم و جزو هشت تیم برتر باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا