استان ها

استان بوشهر جزء ۵ استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان در مأموریت مشترک و رویداد بزرگ فرهنگی تربیتی اردوهای راهیان نور با سپاه امام صادق علیه السلام موفق شد برای دومین سال متوالی در جمع پنج استان برتر و موفق در برگزاری اردوهای راهیان نور کشور قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این موفقیت بزرگ و جایگاه ارزشمند کشوری، محصول همدلی و همراهی و هم افزایی آموزش و پرورش استان و سپاه امام صادق (ع) بویژه سردار رزمجو و پشتیانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار و همت رؤسای آموزش و پرورش و مدیران و مربیان مدارس است.

وی گفت: یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی تربیتی، اثر بخش که با استقبال خوب دانش آموزان و خانواده‌ها همراه بوده، اردوهای راهیان نور است که در سال ۱۴۰۲ در حوزه دانش آموزی و فرهنگیان با شرکت قریب به ۱۲ هزار نفر برگزار شد.

وی بیان کرد: در کنار اردوهای راهیان نور، اداره کل و پرورش استان بوشهر در طول یکی دو سال گذشته بیش از ۳۰ هزار دانش آموز را به اردوهای راویان توسعه و پیشرفت و بیش از ۲۰ هزار نفر به اردوهای تربیتی یک‌روز شمیم معرفت و هزار نفر به اردوی زیارت اولی‌ها، اعزام کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا