استان ها

دغدغه اساتید در شبکه نخبگانی «عرصه» حل مسائل دانشجویان است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تنها شامگاه چهارشنبه در گردهمایی سالانه اعضای هیأت علمی عضو شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران عرصه که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزاری شد، به هدف اجرای این طرح اشاره و اظهار کرد: در دانشگاه تهران به دنبال این هستیم تا زمینه و عرصه‌ای برای ایجاد شبکه نخبگانی از اساتید جوان و دانشجویان نخبه ایجاد کنیم.

دبیر شبکه نخبگانی عرصه بیان کرد: در طی جلسات مختلف، گفتمان مشخص شد و اکنون زمان عملیات و کار کردن است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره، در محضر امام رضا (ع) دور هم جمع شده ایم تا با کمک از ایشان اتفاقات خوب رقم بخورد؛ چرا که بهترین بستر برای شبکه ولایی زیر سایه ولی الله است.

تنها به روند چگونگی اجرای این طرح اشاره و ابراز کرد: در رویداد عرصه از ظرفیت اساتید پیشکسوت مسلط به مقوله‌های معرفتی از حوزه و دانشگاه استفاده می‌شود و میزهای تخصصی حل مسائل کشور و نشست‌های صمیمانه و همچنین کرسی‌های آزاداندیشی اجرا می‌شود.

دبیر شبکه نخبگانی عرصه مساله محوری، تقویت و هویت بخشی دانشجویان و تحول دائم و اصلاح مستمر محیط‌های دانشگاهی را محورهای این همایش عنوان کرد.

وی با خاطر نشان کردن اینکه رویداد عرصه یک عملیات جمعی و حرکت کارگاهی است، تاکید کرد: اجرای تیمی این پروژه موجب می‌شود هم دانشجویان در کنار اساتید با حل مساله آشنا شوند و هسته‌های مساله محور تشکیل خواهد شد. دغدغه اساتید در این رویداد باید حل مسائل دانشجوها اعم از مشکلات علمی و هویتی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا