اقتصادی

ایران‌خودرو قیمت دنا پلاس دنده‌ای را افزایش داد [تیر ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایران‌خودرو با ارسال دعوت‌نامه برای مشتریانش نرخ جدید قیمت دنا پلاس دنده‌ای را به آن‌ها اعلام کرد. براساس اعلام ایران‌خودرو، قیمت دنا پلاس دنده‌ای اکنون به بیش از ۵۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است. افرادی که پیش‌ازاین در شرایط فروش ایران‌خودرو شرکت کرده بودند و متقاضی خرید دنا پلاس دنده‌ای از روش پیش‌فروش بودند، اکنون باید با قیمت جدید اقدام به تکمیل وجه و قطعی‌کردن ثبت‌نام خود بکنند.

 

تغییرات قیمت دنا پلاس دنده‌ای، تیر ۱۴۰۳:

ایران‌خودرو قیمت دنا پلاس دنده‌ای را افزایش داد [تیر ۱۴۰۳]

دنا پلاس از محصولات پرفروش و محبوب ایران‌خودرو به حساب می‌آید. سال ۱۳۹۶ تولید دنا پلاس آغاز شد و تاامروز ادامه دارد. دنا پلاس در واقع نسخه اصلاح‌شده دنا معمولی به حساب می‌آید. پس از آنکه سال ۱۳۹۳، ایران‌خودرو دنا معمولی را روانه بازار کرد، مخاطبان از ظاهر این خودرو و شباهت آن با سمند و سورن گلایه کردند؛ درنتیجه ایران‌خودرو نسخه دنا پلاس را با ظاهری متفاوت روانه بازار کرد.

 

دنا پلاس دنده‌ای درحال‌حاضر ارزان‌ترین نسخه این محصول به حساب می‌آید. مدتی است، ایران‌خودرو تولید دنا پلاس ۵ سرعته و دنا معمولی را متوقف کرده است. ارزان‌ترین تیپ این خودرو که در دسترس مشتریان قرار دارد، دنا پلاس دنده‌ای ۶ سرعته است.

 

دنا پلاس به نسخه تنفس طبیعی موتور EF7 مجهز است که حداکثر ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جایگزینی گیربکس ۶ سرعته دستی با گیربکس ۵ سرعته باعث می‌شود دور موتور خودرو در سرعت‌های بالا، کم شود و شاهد مصرف سوخت کمتری در این خودرو باشیم. قیمت دنا پلاس ۶ سرعته در بازار آزاد از ۸۰۰ میلیون تومان فراتر رفته است. امیدواریم با عرضه انبوه این خودرو در بازار، اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو کاهش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا