ورزشی

برتری پرگل هندبالیست‌های جوان مقابل عمان

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدارش در مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر عمان پیروز شد.

به گزارش ایسنا، هندبالیست‌های ایران در اولین دیدارشان در مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برابر عمان به میدان رفتند. شاگردان شریف مومن در این دیدار با نتیجه پرگل ۳۲ بر ۱۹ برابر حریف به برتری رسیدند.

شاگردان شریف مومن، مربی مصری تیم ملی ایران، در مرحله مقدماتی در گروه B با کویت و چین همگروه بودند که چین را با حساب ۳۰ بر ۲۶ و کویت را با حساب ۲۵ بر ۲۳ شکست دادند و به عنوان سرگروه به مرحله اصلی رسیدند.

تیم ملی ایران در مرحله اصلی در گروه دوم با تیم‌های عمان، عربستان و ژاپن همگروه است و پس از برد عمان باید در دیدار بعدی فردا، جمعه، از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل عربستان به میدان برود.

در مرحله اصلی دو تیم برتر گروه مقدماتی در دو گروه چهار تیمی و ۵ تیم دیگر نیز در گروه سوم با هم رقابت می‌کنند. در پایان این مرحله دو تیم برتر از هر گروه یک و دو به مرحله نیمه‌نهایی خواهند رفت و مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان را کسب خواهند کرد.

امیرعباس زارعی، ماهان دولتخواه، رضا کثیری، امیرحسین مسعودنیا، عباس باج، روح‌الله عادلخانی، حسین حیدریان، صابر حیدری، هادی خواجه‌سلیمی، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، امیرمحمد پورقاسمی، امیر رشیدآبادی، حامد شمس، سیدمهرشاد دانشی، احمدرضا آرام، علی امیریوسفی، مهران اکبری، امید عنایتی‌جو و ابوالفضل مجیدی‌نژاد ۲۰ بازیکن تیم ملی هندبال جوانان ایران در این مسابقات‌اند.

کوروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مومن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی‌کیا به عنوان مربی، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله به عنوان مربی دروازه‌بانان، محمد جمالی به عنوان بدنساز، مهدی کیانی به عنوان آنالیزور و رضا سرسنگی به عنوان ماسور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان ایران را تشکیل می‌دهند.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا از ۲۴ تیر تا ۴ مرداد به میزبانی اردن برگزار می‌شود. در این مسابقات چهار سهمیه جهانی توزیع می‌شود. تیم ملی ایران در دوره قبل این مسابقات با قرارگرفتن در رده دوم سهمیه قهرمانی جهان را کسب کرده بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا