اقتصادی

شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت از سوی سایپا اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شرایط فروش پراید وانت از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. این بخشنامه از نوع فروش فوق‌العاده با موعد تحویل کوتاه‌مدت است که در جریان آن خودرو سایپا ۱۵۱ تیپ DA قابل خرید توسط متقاضیان خواهد بود.

 

جزئیات شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت

 

متقاضیان برای خرید سایپا ۱۵۱، باید به سایت‌ فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، می‌توانند قبل از زمان شروع ثبت‌نام به آدرس یادشده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. قیمت سایپا ۱۵۱ تیپ DA‌ معادل ۳۱۵ میلیون تومان اعلام شده است. خودروها نیز طی مدت ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

 

سایپا ۱۵۱ که بین عموم مردم با نام پراید وانت یا وانت پراید شناخته می‌شود، آخرین و تنها عضو باقی‌مانده خانواده پراید است. این خودرو از ده سال پیش تاکنون روی خط تولید سایپا قرار دارد. سایپا ۱۵۱ همانند دیگر تیپ‌های پراید، از موتور ۱.۳ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که سایپا آن را M13‌ می‌نامد. راندمان این پیشرانه در بیشینه حالت آن، ۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو این خودرو را بر عهده دارد. پراید وانت درحال‌حاضر ارزان‌ترین خودرو کار کشور به‌حساب می‌آید. هزینه نگهداری اندک در مقایسه با سایر وانت‌ها، وفور قطعات یدکی و قابلیت استفاده در فضاهای درون‌شهری ازجمله مزایای سایپا ۱۵۱ هستند.

 

پراید وانت یک خودرو تجاری به حساب می‌آید و ازاین‌رو الزامات قیمت‌گذاری شورای رقابت در مورد آن صدق نمی‌کنند. به همین دلیل سایپا وانت پراید را در تیراژ مناسب و با قیمت دلخواه به فروش می‌رساند. قیمت سایپا ۱۵۱ تیپ DA‌ هم‌اکنون در بازار ۳۳۰ میلیون تومان است. نسخه لاینر این خودرو نیز ۳۳۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا