۵۶ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان در سال آینده اختصاص یافت

Print Friendly, PDF & Email

با مصوبه مجلس؛

۵۶ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان در سال آینده اختصاص یافت

۵۶ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان در سال آینده اختصاص یافت

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف به پرداخت ۵۶ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان در سال آینده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، مصوباتی در تبصره ۱۴ ماده واحده این لایحه داشتند.

در بخش ۴ جز ۱ بند (الف) تبصره ۱۴ آمده است: مبلغ پانصد و شصت هزار میلیارد (۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال بابت یارانه نان.

در بخش ۵ جز ۱ بند (الف) این تبصره آمده است: مبلغ یک میلیون و دویست و شصت و سه هزار و یکصد و سی میلیارد (۱,۲۶۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال بابت هزینه تولید، انتقال، توزیع و فروش فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی و بازپرداخت ایفای تعهدات طرح‌های صرفه جویی ماده (۱۲) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور و برق دار نمودن چاه‌های کشاورزی و سوخت لازم جهت چاه‌های کشاورزی و ماشین‌آلات کشاورزی.

بر اساس بخش ۶ جز ۱ بند (الف) تبصره ۱۴ ماده واحده این لایحه، مبلغ چهارصد و هشتاد و پنج هزار و دویست و نود میلیارد (۴۸۵,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال بابت عوارض و مالیات ارزش‌افزوده فراورده‌های نفتی و گاز طبیعی و ایفای تعهدات سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اولویت جز ۲ بند «الف» تبصره (۱۸) این قانون.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا