گشایش دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی کرمان در عربستان – هشت صبح
به گزارش هشت صبح، در پی اقدام ناجوانمردانه و تروریستی علیه شهروندان بی گناه کشورمان که منجر به شهادت و مجروح شدن هموطنان گردید، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض اقدام به گشایش دفتر یاد بود نمود.
تعدادی از سفرا و رؤسای نمایندگیهای سیاسی و بین المللی مقیم با حضور در سفارت و امضای دفتر یاد بود، این اقدام تروریستی را محکوم و با جمهوری اسلامی ایران و خانوادههای قربانیان ابراز همدردی کردند.



![قالیباف در دیدار نخستوزیر لبنان: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی برای کشورهای اسلامی و عربی ندارند / اتفاق [توقف پروازها از ایران] نشان دهنده فشار دخالت بیگانگان به ویژه آمریکاست](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2025/02/1922939_529-390x220.jpg)


