سیاسی
کنارهگیری ضرغامی از مسئولیت هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان پس از دو هفته/ حفظ دوستیام با حسین دهقان مهمتر از ادامه این مسئولیت است

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :
عزتالله ضرغامی پس از دو هفته از مسئولیت خود در هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان کنارهگیری کرد.
به گزارش انتخاب، ضرغامی درباره کنارهگیری خود از این سمت نوشت: «حسین دهقان از دوستان دوران دفاع مقدس من است. پیشنهاد هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان را با شروطی پذیرفته بودم.
پس از دو هفته، احساس کردم، حفظ و تداوم این دوستی، مهمتر از ادامه این مسئولیت است.»




![پزشکیان: مردم را با بهانههای واهی از هم جدا نکنیم / مردم [فقط] یک گروه و دسته خاص نیستند؛ همه ملت ایران، مردم ما محسوب میشوند / باید فارغ از قومیت، جنسیت و مذهب و صرفا بر اساس توانمندی و شایستگی، مسئولیتها را به مردم و مدیران واگذار کنیم](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2025/01/1899581_141-390x220.jpg)
