کریمی قدوسی: اسنادی داریم که که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در حوادث راسک و کرمان٬ نقش بلاواسطه داشته

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

خبرگزاری دانشجو: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اسنادی در دست داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ماجرای حوادث تروریستی راسک و کرمان٬ نقش بلاواسطه داشته است.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از روش‌های دشمنی با انقلاب اسلامی٬ روش نفوذ است؛ نفوذ ضربات زیادی را به راه و روش و مبانی انقلاب اسلامی در داخل کشور وارد کرده است.

وی افزود: یکی دیگر از روش‌ها٬ روش نیمه سخت است که دشمن از طریق آن به دنبال این است فضای امنیتی در داخل کشور را برهم بریزد؛ مانند خلق داعش و عملیات‌های تروریستی که در سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم.

کریمی قدوسی اظهارداشت : جریان داعش٬ ساخته و پرداخته آمریکا و سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی است؛ این جریان به دنبال تاسیس خلافت در منطقه بود، اما شهید سلیمانی وعده نابودی این خلافت را داد که دیگر شاهد این خلافت در منطقه نیستیم.

وی ابراز داشت: با این حال، اما سرویس‌های جاسوسی غربی با هسته‌های مستقل داعش در ارتباط هستند؛ به همین دلیل رد پای سرویس جاسوسی موساد را در حوادث تروریستی اخیر مانند حادثه راسک و گلزار شهدای کرمان دیده می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اسنادی در دست داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ماجرای حوادث تروریستی راسک و کرمان٬ نقش بلاواسطه داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا