انتقاد بسطامی از عدم اجرای ساماندهی کارکنان دولت

Print Friendly, PDF & Email

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور در آغاز دولت دستور ساماندهی کارکنان دولت را داد اما سازمان اداری و استخدامی کشور این کار را اجرایی نمی‌کند و ماه‌ها است این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش هشت صبح، علی اکبر بسطامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: برای اجرای مصوبه تسری فوق العاده خاص به کارکنان وزارت جهاد در استان‌ها تأمین اعتبار صورت نگرفته این در حالی است که در اغلب وزارتخانه‌ها و حتی در وزارت جهاد کشاورزی هم اجرایی می‌شود اما در استان‌ها که پیش قراول خدمت هستند اجرایی نمی‌شود و در حق آنها اجحاف شده است بنابراین باید هر چه سریعتر اعتبار لازم تأمین شود. 

وی در ادامه اظهار کرد: رئیس جمهور در آغاز دولت دستور ساماندهی کارکنان دولت را داد اما سازمان اداری و استخدامی کشور این کار را اجرایی نمی‌کند و ماه‌ها است این موضوع تعیین تکلیف نشده و هزاران کارگر منتظر اقدام دولت هستند. 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اگر یک هموطن اهل ایلام که دچار بیماری صعب‌العلاج است بخواهد به تهران بیاید سه ماه باید منتظر بماند تا بتواند بلیت تهیه کند. بارها این موضوع تذکر داده شده است. این وضعیت ظلم به مردم ایلام است هر چه سریعتر به این وضعیت پایان دهید. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا