پیام فرمانده کل ارتش به فرمانده فراجا – تابناک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ احمدرضا رادان
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

هفته انتظامی کشور فرصت مغتنمی برای  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه امنیت و خدمات ارزشمند آن سازمان خدوم، جهادگر و مردمی است.

 جای جای ایران سربلند اسلامی از جاده ها، مرزها و شهرها  همچنین میادین و عرصه های بزرگ اقتدار آفرین و امید بخش در رویدادها و  مناسبتهای ملی و مذهبی، بر تلاش جهادی همرزمان عزیزمان در فرماندهی انتظامی شهادت می دهند .

 از نقاط اوج خدمتگزاری همرزمان عزیز در فرماندهی انتظامی، باید به خدمات بی دریغ و شبانه روزی در اربعین تاریخی و شگفتی ساز سال جاری به میلیونها زائر کربلای حسینی اشاره کرد.

تقدیم قریب به پنجاه شهید در سال جاری در مواجهه با حملات تروریستی، مراقبت های مرزی، درگیری با اشرار و مقابله با برهم زنندگان امنیت، موید تلاش مومنانه برای ایجاد و پایداری نظم،آرامش و امنیت در گستره ایران عزیز است.

فرماندهی انتظامی کشور که از ستونها و مظاهر امنیت ملی به شمار می رود با اقتدار و مهربانی توامان و با رویکرد تحولی، اشراف و تسلط اطلاعاتی، بااستفاده از توانمندیهای حرفه ای و تخصصی و بهره مندی از ابزارهای نوین از هیچ تلاشی در تحقق زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه و گسترش آرامش زندگی اجتماعی دریغ نکرده است.

اینجانب با یاد  شهیدان عزیز آن فرماندهی، ایثار و  فداکاری کارکنان خستگی ناپذیر سازمان وزین و بزرگ انتظامی کشور در سالهای پس از انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و آوردگاه‌های خطیر نظم و امنیت آفرینی را ارج نهاده و با تقدیر از همراهی  خانواده نجیب و شریف آن عزیزان، حرکت پرشتاب پلیس در تراز جامعه اسلامی را بر اساس  دیدگاههای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا مبنی بر دین باوری، جامعه محوری، قانون مداری، اقتدار افزایی و امنیت آفرینی را تبریک گفته و  از خدای متعال، تدوام توفیق همه سبزپوشان مخلص، مردمی و انقلابی انتظامی کشور را تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج)، و هدایت های امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) خواستارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا