ورزشی

پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی اوقات برخوردها متفاوت است. مثلا در نشست‌های خبری حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از تقابل سپاهان و استقلال خوزستان، ضمن تشکر از باشگاه سپاهان بابت مهمان‌نوازیشان، اظهار کرد: برخی شهرها حتی ما را برای کنفرانس خبری پیش بازی دعوت نکردند. فردا یکی از بازی‌های مهم و حساس ما است و با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیاری سختی داریم.

وی افزود: بازیکنانمان همیشه بازی‌های بزرگ سربلندمان کردند و امیدوارم با کسب امتیاز از زمین خارج شوید. پورموسوی در خصوص شکایت باشگاه به انتخاب داور این دیدار تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌ها در سال‌های قبل معترض بود. به عقیده من چیدمان داوری باید جوری باشد که شک و شبهه ایجاد نکند و از قبل بازی کسی سمت داور نرود.

او ادامه داد: اکرمی از داوران خوب و باتجربه است، اما شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های قبل و زمانی که من حضوز نداشتم است. از سوی دیگر داور این بازی با احترام شمالی است و شاید ذهنیت باشد که هفته بعد با نساجی بازی داریم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به جریمه عبدالله ویسی، خاطر نشان کرد: ویسی حرفی زد که همه ما اعتقاد داریم، برخی اوقات برخوردها متفاوت است. حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا