وضعیت فعلی فقط محصول دولت سیزدهم نیست

Print Friendly, PDF & Email

شجاعی در تذکر شفاهی:

وضعیت فعلی فقط محصول دولت سیزدهم نیست

وضعیت فعلی فقط محصول دولت سیزدهم نیست

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت فعلی فقط محصول دولت سیزدهم نیست و افزایش قیمت دلار در چند سال اخیر نشان می دهد همه دولت ها مشکل داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شجاعی در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: کارنامه انقلاب اسلامی در ۴۴ سال قبل بسیار مقبول بوده و همین مسئله باعث حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

وی بیان کرد: البته ناگفته نماند مردم سال‌ها گرفتار مشکلات معیشتی هستند و برخی از آنان برای حفظ زندگی استیجاری خود مجبور شدند به حاشیه شهرها بروند و یا آنکه از شهرهای کوچک به روستاها بروند و در جاهای کوچک‌تر زندگی کنند.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی فقط محصول دولت سیزدهم نیست اما باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت سیزدهم قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم ثابت کردند به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری وفادار هستند اما همین مردم از دولت‌ها یعنی هم دولت فعلی و هم همه دولت‌های گذشته گلایه دارند. البته ما خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنیم اما باید مشکلات مردم به سرعت مرتفع شود.

شجاعی بیان کرد: دولت سیزدهم با شعار تغییر به نفع مردم روی کار آمد اما باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد که راه حل رفع مشکلات آن است که در حکمرانی کشور تحول ایجاد شود. برخی از مدیران دولت افرادی نیستند که تحول ایجاد کنند و شرایط امروز جز با تحول به نفع مردم تغییر نمی‌کند.

وی اظهار داشت: برخی از مدیران اقتصادی دولت نتوانستند منافع مردم را تأمین کنند. در چند سال اخیر قیمت دلار ۵۰ برابر شده و این مسئله نشان می‌دهد که همه دولت‌ها مشکل داشتند اما باید برای رفع این مشکل، تدبیر لازم و تحولی اتخاذ شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا