«وحدت» مبنای انتخابات مجلس شورای اسلامی است – تابناک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، غلامعلی حدادعادل بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین که در حسینیه آیت الله شالی قزوین با بیان اینکه امروز باید قدر انقلاب را بدانیم اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری در مسیری که امام خمینی (ره) در سال ۵۷ ترسیم کرده حرکت و کشور را اداره می‌کنند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا چراغی که امام (ره) روشن کرده اند نه تنها خاموش نشود بلکه باید تلاش کنیم تا روز به روز این چراغ نورانی‌تر از قبل بدرخشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: کسانی که اهل برتری جویی و یا کینه توزی نسبت به مؤمنین هستند در بهشت جایگاهی ندارند.

وی با اشاره به فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را آیت الله رئیسی در پاییز سال ۹۶ و با هدف ایجاد وحدت بین نیروهای انقلاب اسلامی تأسیس کردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری تاکید کرد: این شورا با هدف اتحاد بین نیروهای معتقد به انقلاب و استقلال این کشور در زیر پرچم و در پرتو اسلام تشکیل شد.

وی گفت: مبنای ما بر وحدت است و اگر کسی راه دیگری در پیش بگیرد حتماً او را به وحدت، همفکری و در نهایت تصمیم‌گیری مشترک دعوت می‌کنیم.

حدادعادل اضافه کرد: در شورای ائتلاف به هیچ عنوان سعی نکردیم نظر مرکز را به شهرستان‌ها تحمیل کنیم و از نظر ما تعیین کاندیداهای نهایی در شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابی به عهده شورای ائتلاف استان است و دخالتی در این امر نداریم.

وی با بیان اینکه جوانگرایی در شورای ائتلاف باید در دستور کار قرار بگیرد، بیان کرد: کشور را باید به دست جوانان سپرده شود و همه باید تلاش کنیم تا این نسل هرچه زودتر و بیشتر از قبل برای مدیریت کشور آماده شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جوانگرایی به معنای ایجاد تضاد و دوگانگی بین پیر و جوان نیست بلکه باید نسل جوان در کنار افراد دارای سن بالا به دنبال کسب تجربه باشند.

وی بیان کرد: توصیه ما به همه تشکل‌های سیاسی جوانگرایی است و لازم است در قزوین نیز درب تشکل‌های سیاسی و شورای ائتلاف به روی نیروهای جوان و با انگیزه باز شود.

حدادعادل با بیان اینکه باید به فکر آینده و کادرسازی باشیم، عنوان کرد: در کار سیاسی باید بتوانیم برای انقلاب و کشور نیرو تربیت کنیم و آنها را برای مدیریت آینده کشور آماده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و تشکل‌های سیاسی باید به بانوان نیز توجه کنند، ادامه داد: بانوان باید در تصمیم گیری سیاسی و اجتماعی کشور و استان قزوین مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: در سیر تحولات انقلاب اسلامی بانوان روز به روز از گذشته فعال‌تر و مؤثر تر بودند و باید بپذیریم که انقلاب اسلامی بدون حضور و حمایت بانوان شکل نمی‌گرفت.

حدادعادل گفت: انقلاب اسلامی بدون مشارکت بانوان در تصمیم گیری به نسل آینده منتقل نخواهد شد و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت مهم همیشه استفاده کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو با بیان اینکه در این انتخابات تمرکز و فعالیت ما بر مبنای وحدت است، ادامه داد: تجلی موفقیت‌های جریان انقلاب در وحدت ممکن است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان با بیان اینکه عقلانیت، مسئولیت و عدالت شعار شورای ائتلاف در مسیر پیش رو است، یادآور شد: ایمان و امید دو کلیدواژه اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا